När märker man av att man är...GRAVID???
Fru UH, visst är det väl irriterande. Jag har en kompis som blev gravid direkt när hon slutade med p-piller. De försökte inte ens - det bara blev... Orättvist! :( :( Vi har försökt sen i juni utan framgång.
Fru UH, visst är det väl irriterande. Jag har en kompis som blev gravid direkt när hon slutade med p-piller. De försökte inte ens - det bara blev... Orättvist! :( :( Vi har försökt sen i juni utan framgång.
T.o.m. min man har lättare att komma på tjejnamn, så det är inte en tjej-grej som jag trodde!
FruLLan, jo, avundsjuka är nog ordet jag letar efter... Fast lite orättvisa också! Varför skulle de blir bättre föräldrar än vi??
:(
Jo, visst kan de som "bara råkade" bli föräldrar bli jättebra föräldrar, det var inte så jag menade, men VI som har hunnit prata igenom det hela med partnern och hunnit känna efter och tänka igenom beslutet, VI skulle ju bli _minst_lika bra föräldrar. Så det så!
Min kompis som "bara råkade" bli gravid utan att de egentligen försökte, hon hade ingen aning om vad hon gav sig in på, och inte hade de pratat något om vem som skulle vara ledig och hur de såg på barnuppfostran. Det går bra, men det märks att det blir slitningar i förhållandet när det hela tiden kommer upp nya grejor som de inte har tänkt på att prata igenom...
Sorry Sweet, busy som tusan här!
Inget tutande här inte... :( :( :(
Tja, vi får pengar från cancerfonden, så lite cancerforskning är det väl... Fast bara på grundnivå och inte riktat mot något läkemedel eller bot mot cancer just..
Men jo, mina celler cyklar och cyklar och cyklar, d.v.s. när jag inte stoppar dem innan delning! :) :) :)
Mindre, har nya Bond-rullen haft premiär, eller är det jag som är bakom??? ;)
Här är det meningslöst att gå på bio, för allt är dubbat till Japanska... :(
Mindre, du får rapportera imorgon om filmen var bra! Jag gillar Bond och vill också se! Det får vänta några veckor bara... :(
OK Lapinette, då blir det Bond när jag kommer hem! Nakna män... Mmmm.. :)
Min man uttryckte också en önskan om att se Bond-filmen... Hmmm, jag hoppas han inte vet något om de nakna männen! ;) ;)
Hej på er därhemma!
Sitter fortfarande i Japan och har en himla massa symptom, trots att jag med väldigt stor säkerhet _inte_ är gravid... Jag kan prestera:
-illamående (lite till och från, men mest på morgon och kväll)
- Yrsel
- Törstig
- Lite ömma bröst
Hur deprimerande är inte det??? Hur kommer det då att bli om/när jag verkligen blir gravid??
Kan f.ö. meddela att japaner gillar glögg! Jag hade med mig en flaska blossa och den gick minsann åt rätt snabbt i helgen! :)
Tänk om man ändå kunde baka lussebullar... MMmm...Jag blir alldeles hungrig av att läsa era tips ju!