När märker man av att man är...GRAVID???
Vi körde minsann också varje dag runt böjen (dagen innan och 4 dagar efter) men inte fasen hjälpte det.... :(
Ska testa varannandagsmetoden denna gång.... :(
Vi körde minsann också varje dag runt böjen (dagen innan och 4 dagar efter) men inte fasen hjälpte det.... :(
Ska testa varannandagsmetoden denna gång.... :(
Koko, vilken hemsk vecka för dig! Jag hade satt mig ned och tjutit för länge sen så jag beundrar dig för att du orkar!!!
Victory, jag läste för rätt länge sen om två homosexuella par som skaffade barn tillsammans via heminsemination! En av killarna lämpade över lite simmare i en burk som fraktades på tunnelbanan(!) till tjej-paret som använde någon slags sprut-sak för själva inseminationen! Och det funkade!!! Så det är klart att det måste funka för er också!!! Hejja!!
Själv var jag på fest med exet och hans gravida bimbo igår. Föga upplyftande. Jag provade frullans trick med lite vin innan festen, men det hjälpte inte nämnvärt. Var inte direkt på topphumör när jag kom hem.... :( :(
Pirr och Sweet - skit också! Jag hoppades så att det skulle funka!!!
Muggles, hur har det gått? *håller tummarna*
Grattis muggles!!!! :) :) :)
Hurra, ett plus i julklapp!! Det vill jag också ha! ;)
Julgranskort på vår fina sida låter som en jättebra idé tycker jag! :)
Vi har inte ens en gran än, och ännu mindre någon julstämning. Det känns som om jag är alldeles för stressad för att ha någon jul-ro. Har iallafall nästan alla klappar klara.
Är det någon som har tips på prestent till en 18-årig lillebror???
Pirr, vad trist!!! Man blir så himla deppig när tanten kommer på besök! :(
Hos oss börjar det så sakteliga närma sig ÄL och det är dags att börja varannan-dags-racet... Äter RR och Bisolvon och vitaminer, så denna gång _måste_ det funka!!!
CicciL, det var en bra idé! En tecknings-tidning kanske... *funderar*
nenne, har du inte ens köpt stickor??? Vadå försökt??? ;) (från en som gick ut stenhårt med stickor... ;) )
Jag håller med om att det inte är så spännande att köra på rutin. Det tar liksom bort halva nöjet... :( Men om det är enda sättet så...
Jag har iallafall bokat in mig på en rutinkoll på mamamia! *stolt* Bara för att försäkra mig om att allt är OK "där nere"
Nenne, om Mindre kan äta aladåb så kna väl du! ;) ;)
Jag vet inte egentligen varför man ska kolla upp sig, men det står i informationsblad och sånt att man ska göra en gyn-undersökning innan man börjar bebisverkstaden. Så eftersom jag är en duktig flicka så gör jag det!! ;) Lite sent, förvisso, eftersom vi redan börjat men, som det heter: Bättre sent än aldrig! :) :)
Page, jag äter 2 om dagen. Orkar inte släpa piller till jobbet så det blir ett på morgonen och ett på kvällen... Kanske är dumt, men det är enklare och mer ekonomiskt... inte för att bisolvon är så vansinnigt dyra, men ändå...
Heeej AM! Kul att du är här ibland! Kan inte du komma med lite berättelser från världen/livet efter att knyttet är framme så att vi som ännu inte plussat inte behöver vara fullt så avis på alla plussare?? För inte är det väl rosa hela tiden???
AM hon är alldeles bedårande!! Är hon alltid så där söt??? *avis*
Shit, nu har jag fastnat här igen!!!
Nu går jag hem minsann! Ses imorrn!
Heeej Moppy! Jag är kvar jag med. Väntar inte ÄL förrän till årsskiftet (40-dagarscykel... :( )
Jag håller lite med Frullan, det är JÄTTE-kul att så många i tråden plussar, men jag känner mig lite utanför... :(
Jag vill också veta hur det känns och vara lite förväntansfull...
Cicci, visst gick du till Odenplans läkarhus för att kolla att allt var OK? Fick du en akut-tid eller hur funkar det? Jag har ont i äggisarna och det är långt kvar till ÄL, blir lite orolig. Det är inte första gången det händer så jag skulle vilja kolla vad det är... Kan man ringa till odenplan och boka tid på en gång?