Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Jaha, tillbaka på jobbet efter två härliga veckor ledigt!

sörjer att jag missade brunchen igår, det hade verkligen varit trevligt, men jag var hemma och oljade golv istället (låter det inte kul så säg??? :( )

Muggles om man blir mer kissnödig när man är gravid kommer jag att få bostätta mig på toa! Jag är ju ända där titt som tätt utan att vara gravid för det..

• Storasystern

Izzie, jag håller helt med dig! Kall Cola light, gärna med citron. Mmmmmm! Jag har minskat lite på mitt intag från ohemult mycket till bara mycket och ska fortsätta nedåt tänkte jag. Precis som med godiset... Och ja, jag håller med er andra, helgerna har töjt ut min stora mage till det dubbla och det beror inte på någon graviditet det inte... :( :(

Jessie, jag har aldrig flugit med Japanska piloter, så jag vet inte. Och det är ruggigt svårt att kommunicera med Japaner, så jag kan nog inte ens fråga... Men om du vill veta kan jag försöka när jag är där nästa vända! ;)

• Storasystern

Snartis - håller tummarna för att du ska få komma till gyn snart! Det är ju faktiskt läskigt att inte veta! :(

• Storasystern

Lapinette, jag tror att september BIMar i veckan. Onsdag om jag inte minns fel... Så kanske blir det ett plus i tråden denna vecka!!! :) :)

Jag har inte hittat några symptom än, lite ont i äggisarna, men det har jag ju nästan jämnt... :( BIM på lördag och test tidigast måndag har jag bestämt mig för. Får se om jag klarar det! ;)

Var har Nenne tagit vägen?? Saknar hennes galna påhitt! :) :) Hallåååå Nennee????

Sweet, jag tror att du kan skippa tandborstsexet för den här gången och spara krafterna till magen istället, för den här gången måste det ju ha funkat!!!

• Storasystern

Jisses vad ni semestrar allihopa! Jag har minsan ingen semester inbokad inom den närmaste framtiden... :(
    Fast precis som Mindre har vi en relaxhelg på herrgård till godo (presentkort) så det kanske vi ska passa på att utnyttja... Hmmm... Det ingår riktigt sjysst middag och vin så jag kanske ska vänta till efter måndag och se om vi ska boka in det till nästa ÄL om det inte funkade denna gång... :)

Lapinette, jag har fallit till föga och köpt tester förut, men jag blir bara besviken när det blir stora feta minus. Min mens är också hyggligt punktlig (en dag hit eller dit) så jag ska försöka hålla mig ända till måndag...

Heeej Nenne! Håller med dig, det är förbannat tråkigt att behöva gå till jobbet igen, det var ju så skönt att vara ledig... :( :(

• Storasystern

Sov gott Sweet, du har förtjänat det! :) Hoppas chefen blir nöjd!
    Sweet, när BIMar du?

Lapinette, det låter urmysigt med en massa minisemestrar! Jag önskar att jag hade råd och tid, men man blir inte rik som doktorand... :(

• Storasystern

Grattis Snartis! Fan vad skönt att veta att allt är OK!!! Hurra! Skönt att du kan föda som vanligt också! Det är tydligen kul att föda barn. Jag har en kompis som har tre och gärna skulle skaffa fler om det bara var själva barnafödandet man behövde göra. Ta hand om dem var tydligen inte lika kul... ;)

Lapinette, jo, bröllop kostar ju på... Vi ligger fortfarande lite back från vårat, men vi har ju ändå en massa lån på huset... :( När jag blir stor ska jag bli miljonär, för att gifta sig rikt (som var min ursprungsplan) misslyckades ju... ;)

• Storasystern

Men Koko, hur korkade är de egentligen??? Det är klart att du måste få komma på återbesök efter en operation!!!!!! Hur svårt ska det vara att fatta??
    Jag ska till JÅ om två veckor, du kan få min tid! ;)

September - jag håller tummarna så att de blir blå för din skull! Se nu till att tanten håller sig låååångt borta och se till att få ett fett plus!!! Keep us posted! :)

• Storasystern

Mindre, kan du inte trolla fram ett sätt att gå ned i vikt istället? Upp är liksom inte mitt problem... ;)

• Storasystern

Hahaha Lapinette, jag har sett hel-japanska flodhästar (=sumo) och det var minsann lite läskigt! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???