När märker man av att man är...GRAVID???
Hahahaha, det där lät som nåt helt annat eller hur?!! "vi har pratat om att testa..." och canal+ i samma mening...
Hahahaha, det där lät som nåt helt annat eller hur?!! "vi har pratat om att testa..." och canal+ i samma mening...
Vi kanske ska byta bort boxer som vi har nu mot viasat, och de har inte 5an (där alla bra serier går...). Så då förklarade jag sakligt att det enda sättet att få mig att gå med på det är att köpa alla boxar med desperate housewifes och gilmore girls åt mig. :D :D :D Ska nog lägga till prison break...
Stackars cicci... :) Hade jag nyss fått se en riktig bebis i min mage hade jag antagligen gjort precis samma sak...
Men jag förstår din oro, fruL, jag känner inte det över jobbet eftersom vi har väldigt barnvänlig miljö hos oss, men har ju däremot inte tänkt berätta för fler vänner/bekanta om vad som pågår...
Hmmmm, det känns som att det var något jag skulle göra ikväll... Äh, det var säkert inget viktigt. Och förresten, vad kan vara viktigare än att hänga här??
Lovar, när du har flyttat tillbaka till sverige har vi nått dit vi också... Fast än så länge njuter jag av gamla avsnitt av bundys och simpsons på 6an...
Jag tyckte det var himla bra när dvdn konkurrerade ut vhs, för då vande jag mig av med att spela in saker, missar jag något så missar jag det. Antagligen därför jag inte lyckas följa några serier... :)
Ahaaaa, du tänkte så, fruLlan, den tanken hade inte ens slagit mig, hahaha...
Men jag säger det igen, Cicci, gräv inte ner dig för det här, vem som helst av hos hade kunnat göra det! Återigen utom jag då. :D
Men det kanske är lika bra ändå att ta bort bilderna och börja om i morgon. Så får DU sova i lugn och ro också. :) Sweet, har du lust att rensa allt om du ändå ska in dit?
Kommer du in nåt i morrn cicci, eller är det god jul nu?? Kraaaaam isf!!!
Hahaha... Sen min sambo insåg att han skulle behöva lämna spermaprov om vi ska göra ivf har han blivit väldigt bra på att ta sina mitt val man! :D
Jag kommer absolut in i mellandagarna, ska ju jobba...
Och vi har inga planer heller, små släkter och få traditioner. :) Skönt tycker jag!