Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Slick'n heter den ju

Fast äsch fruLlan, ni har ju pippat som 17. Funkar det inte ändå så var det väl ngt kajko med det och du vill väl inte ha ett defekt katrinplommon därinne?

Njae, jag vet inte om jag känner mig utanför. Tråkigt om alla gör det Jag tror mer att det kom en skjuts nu med plussare för ett tag tyckte jag det var väldigt tomt på den fronten. Ketchupeffekten...

Det var förresten länge sedan nu som ngn "stranger" hoppade in och meddelade att de plussat - har vi skrämt bort dem?!

• mugglesfan

jag tror hon fick Dick'n...?

• mugglesfan

nä vad sägs om lunch. får nog käka ensam idag för har bara 6 kollegor och ingen ska käka lunch här i dag... hatar att äta lunch själv - känns som om man inte har några vänner... ska nog gå och hämta mat till kontoret istället. Fullständig OT jag vet...

• mugglesfan

fruLlan: självklart kan man missa tidpunkten men inte om man pippar varannan el varje dag runt ÄL, det tror jag inte iaf. Någon gång förr el senare måste det ju ta bara man håller igång runt rätt vecka.

• mugglesfan

STORT lycka till Cicci!

• mugglesfan

Tack Victory - jag håller tummarna för er heminseminationsmetod! Körde ni den flera ggr under ÄL el bara en gång?

• mugglesfan

fruLlan: för fasen, du ska väl inte behöva jobba i en håla på mellandagarna! Kan du inte få ledigt så kan du väl åtminstone be att få jobba hemifrån???

Förresten så har jag glömt svara på kokos fråga om jag kommer in här i mellandagarna. Jag ska själv till en håla i samma län som fruLlan jobbar och tillbringa julen (men det är en väldigt trevlig håla befolkad av trevliga släktingar) så det kan hända att jag försvinner i några dagar - men då har jag INTE lämnat tråden. Jag har bara tagit en teknisk paus... Fast det finns ju förstås internet i hålan med - men ska jag behöva erkänna för hela släkten att jag blivit BT-beroende

• mugglesfan

pirr: jo för jag läste det här på niomanader:
    "De flesta missfall sker innan kvinnan ens vet om att hon är gravid, alltså mycket tidigt. Många gånger vet inte kvinnan om att hon har haft ett missfall utan tror att menstruationen bara är försenad någon vecka."

Vet inte om det är ngn tröst men det kanske var så för dig?

• mugglesfan

Alltså de här jäkla kostråden - hur i helvete ska man kunna följa dem???!!! Det är ju en hel jävla roman! Jag vill ha en + och - lista:

+
    järn
    frukt
    mm

-
    insjöfisk
    opastöriserade ostar
    mm

Ärligt talat, kolla här: www.slv.se/templates/SLV_Page.aspx

Med mitt guldfiskminne finns ju inte en chans att komma ihåg detta. Ska jag stå där i affären (el vid julbordet) och läsa på en utskrift.

Arrrrghh (graviditetshormoner?!)

• mugglesfan

Dessutom är jag så jäkla VARM hela tiden! Har haft värmevallningar ända sedan förra veckan... Skumt.

Det kanske är jag som är i klimakteriet?!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???