• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Page - kniiip, skräm henne eller spring ifrån henne!!! Inga tanter mera på denna tråd.

Själv ska jag snart ge mig ut i Stockholm och inhandla det sista till vardagsrummet (lampor + matta). Nästa helg inflyttningsfest/cocktailparty! Så vi får se om tanten dyker upp i veckan - då ska jag dränka mina sorger på festen eller om hon inte kommer så får jag kanske tänka att detta blir den sista gången på mycket länge som jag dricker alkohol.

• Lapinette

Ahhh Page, du vet väl att man alltid ska skriva det första som dyker upp i huvudet och inte ändra. Du kanske ska bli spåtant. I sådana fall undrar jag om du kan titta in i min framtid och säga när/om jag kommer att få barn?

• Lapinette

Page - det är jätteintressant att läsa vad du har skrivit. Man har ju själv en viss uppfattning om folk här inne (de som skriver mycket) men som sagt, jag blandar ihop en hel del. Utan att skriva en hel story...vad vet du om mig? Vet att jag varit rätt anonym så det kan nog vara svårt men har det dykt upp något som du känner karaktiserar mig?

• Lapinette

Page - det är bra, fortsätt knipa!

• Lapinette

Vi kom tillbaka då bilen inte startade. Använder den aldeles för sällan sen vi flyttat till Stockholm. Nu sitter manne och letar batteriuppladdare och jag har städat undan julsakerna.

Ok Page, jag skickar väl en bild till Muggles...väntar på att du gör detsamma! Vissa saker stämmer väl medan andra inte alls...vet att det är svårt då jag inte uppgett så mycket här.

• Lapinette

Lycka till Page! Håller tummarna att hon inte kommer. Har skickat in ett foto till Muggles (känner mig mäkta stolt).

• Lapinette

Inte mycket plussitivt på tråden denna vecka utan tyvärr ett par "tanter" på besök. Januarimånad ser inte ut att bli lika positiv som december då många plussade här på tråden.

Själv har jag ägnat mig åt vindrinkning i helgen...utifall jag plussar i veckan. Fast...jag känner inget!

• Lapinette

Sweet och Page - helt rätt att festa till det! Själv klämde vi 4 riktigt fina viner igår (på 4 personer). Middag hemma efter att ha sett Bounce på Dansens Hus.

Page - trist att du inte lyckades skrämma iväg henne. Usch, i veckan är det min tur. Kommer bli ledsen när hon kommer men samtidigt tänka ok, då kan jag prova viner i Sydafrika. Tjohooo!

• Lapinette

sweetstreet - vi åker om 12 dagar, nedräkningen börjar!!! Förresten, igår såg vi de sista 6 avsnitten av 24 (säsong 4). Håller med, den var jättebra! Gillade att mina favoriter kom tillbaka en efter en. Idag ska vi börja ett normalt liv hemma hos oss igen, utan TV.

• Lapinette

Börjar få menskänning...fast det är lite väl tidigt. Ska ha på torsdag!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???