• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Fan, att det ska vara så svårt att bli gravid!

• Lapinette

Mon dieu vilka utbrott det har varit här inne medan jag varit på lunch med tjejerna på jobbet. Ser röda gubbar överallt på tråden! Vad händer, jobb som inte är skoj?!

Har pratat ut med mina kollegor. Jag vet farligt men alla vet ju att jag är snart 37 och gifte mig i fjol = försöker att bli gravid. Har inte varit på toaletten igen...vill inte se blodet. Istället har jag köpt mer sprit till festen imorgon.

• Lapinette

Vill inte störa i er diskussion angåend fika/lunch men det var falskt alarm förut...fortfarande ingen mens i sikte. Skumt!

• Lapinette

Tack allihop! Vi får se...jag pappersmuffade lite blod precis innan lunch men ännu har inget kommit. Tanten kanske ligger där och lurar men så här sen har hon aldrig tidagare varit.

Helt OT - vad skriver man till grannarna, alltså vi har inflyttningsfest bla bla? Något som inte känns så stelt? Help!

• Lapinette

koko - lika galen som alltid, gillade idén med öronproppar men vet inte om grannarna uppskattar det. Tur nog så de som bor runt oss är i vår ålder så de skulle nog fatta piken.

Jag tar med mig datorn och skriver i helgen vad som hänt (tanten och festen)!

• Lapinette

Ahhh en massa födelsedagsbarn. Japp, ytterligare ett skäl att fira med en massa drinkar imorgon! Nu har kompisarna börjat ringa om morgondagen och alla verkar jättetaggade på fest. Ska bli så skoj!

• Lapinette

Glömde visst att skriva det viktigaste GRATTIS!!!!

• Lapinette

Sweetstreet - jag har normalt på dag 29, en gång 28 och två gånger på dag 30. Idag är det 30 och när jag haft den sent förut har den kommit på förmiddagen...så just nu är den rekord sen. Vågar knappt gå på toaletten för då kanske hon dyker upp. Uuuuhhh!!! Måste ju kissa!

• Lapinette

Tack för tipset med grannhuset. Ska försöka ta mig in där med och sätta en lapp!

Lovar att rapportera under helgen. Nu är det dags för spinning med maken. KRAM

• Lapinette

Tillbaka från pappersmuffande och det är något svagt rött men inte ser det ut som blod...Nu går jag och kör ett hårt spinningpass. Sen tycker jag att hon borde ha visat färg.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???