När märker man av att man är...GRAVID???
blev ett tomt inlägg ;)
blev ett tomt inlägg ;)
Hej Sweetan! Hur är läget i Staterna? När BIMar du, tjejen?
(viiiisk)
Var det inte någon härinne som hade varit hos gynekologen och tagit tester på gynekologens initiativ? Kommer inte ihåg vem det var och vad för tester de hade tagit...
Håller dock med Sweet, det är nog svårt att avgöra kvaliteten på äggen... lättare med spermieprov!
Bridesmaid, tack för infon! Vet du om man måste stå i kö för utredning för att få göra dessa tester eller om man kan fråga ens gynekolog om det?
Jag är oxå såå uttråkad. Är tillbaka på jobbet på riktigt nu efter en massa resor och det är såååå segt....
Jag är riktigt trött på mitt jobb och vill bara bli på smällen och leva mammaliv NUU!! Lyllos er som har det att se fram emot...
Åhh jag är avis Cicci & co. Tänker också vara hemma så länge det går när den dagen kommer, och kommer sedan byta jobb innan jag kommer tillbaka....
Hej tjejer!
Har inte varit så aktiv på sistone, men följer tråden ändå...
Känns som alla har plussat här?? Vilka är kvar egentligen? Sweet, Mindre, Page, Frejis?
Jag är nu inne på mitt 4:e försök, mensen är precis slut så nu börkar ÄL-jakten. Denna gång MÅSTE det ta!! Jag tänker inte acceptera något annat, så det så!
Kan inte ni plussare ge mig ALLA tips ni har så jag äntligen kan bli på smällen?? KOMIGEN!! Hur mycket och när sex, piller, ställningar?? Jag behöver lite peppning!
Vilket försök lyckades ni egentligen på här inne?
Ja detta är som sagt 4:e försöket för oss. Jag vet att man måste ha tålamod men jag har verkligen inte det! ALLA omkring oss plussar till höger och vänster, det är faktiskt psykiskt nedbrytande...