• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

lite deg och :p

skulle det vara

• Snart så....

hahahah kommer bara på massa snuskiga nubbevisor just nu...

Frullan: ska ävan shoppa lite kläder och fixa hemma *läs röjja för julsaker :D *

• Liten med Mindre

nä - förresten ingen deg på maken - det fastnar bara i håret

• Snart så....

Ähhh på med smeten på maken :D

• Liten med Mindre

Tror minsann att ni fick deg i tangenterna allihopa. :)

Nu tar jag snart helg. Shoppa, träna, baka, MYSA (=tuta, guppeliguppa, hoppelihoppa, gosa, mm)

Skaffa er en bra helg ni med!

• Bröllopstokiig

Trevlig helg Mindre!

Phuu man har en del att pilla med när man har varit i från kontoret hela veckan!

Jag ska ha en underbar helg jag med. Dricka saftglögg och vatten
    Leta symptom som aldig kommer visa sig...

Nä, hur som helst. Jag längtar till om 2 veckor när vi ska ses hemma hos KOKO! Tjohooo vad kul det ska bli!

• sweetstreet

Morn!
    Nu har man vaknat upp igen. med värsta baksuget i magen efter gårdagens kanon (eh kalkon??) middag. Tja det var ju bara kyckling men man åt så mycket att nu har man liksom spänt ut magen som ett gigantiskt tält. Så idag kommer man nog vara lite småhungrig hela dagen... ;)

Lite trött i vinskallen är jag också måste erkännas. Blir nog inte vin ikväll trots att det är fredag.

Men solen skiner nu så jag är ändå på ett strålande humör! :)

• sweetstreet

Cicci,

jag har flera kompisar som varit gravida och inte haft nästan några som helst symptom under hela graviditeten, mer än att någon av dem blev tröttare än vanligt.

Men ett par kände inget alls utan var precis som vanligt tills att magarna började växa lite. De tyckte att det inte var förrän då som de riktigt fattade att de var gravida.

Så jag tror inte alls du behöver oroa dig.

Hm, sådan graviditet tycker jag vore drömmen!!!!!!

• Liten med Mindre

Ta ett par peppisar till saftglöggen Cicci, så ska du se att det i alla fall börjar mullra i magen (fast peppisdeg är bättre förstås). ;)

Morsning till USA också. Rise and shine!! :)

• sweetstreet

Snartis,

Shit ÄLar du NU!!!! Mein Godt (tyskinspirerad jag med, fast jag kan ingen tyska så detta kasnke bara är babbelspråk, hehe).

Jag kommer inte ÄLa förrän i slutet av nästa vecka!!!!!
    Ujuj, det verkar som om du verkligen cyklar ifrån mig. :(

Men jag har ju en sådan där lång o trög cykel. En riktig gammal trampmaksin, och inte allså en så´n där räser som du verkar ha... Eller har du kanske lånat Mindres spinninghoj??????? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???