• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jo vissa säger att de ser på magen vad det är... vi får väl se i mitt fall, just nu har jag ju ingen mage alls, allt känns bara absurt för tillfället!

Ljuvlig: kör i gång med Rosenrot och Bisolvon redan nu och ät fram till ÄL, det jag kompleterade med var Mitt Val Kvinna och Berocca (folsyra har jag ätit ända sedan i juli när vi började försöka). Jag tror på det samt att jag slutade röka och tänkte på nästa ÄL i stället för att fokusera för mycket på den som varit just. Jag trodde ju att jag inte hade blivit gravid till 99%, just den gången blev jag.

Skönt att höra att det är andra som mått kass som har fått killar, så som Jessie säger det är massa skrönor!!!!!!!
    Det blir vad det blir och som jag känner nu så ska jag/vi inte ta reda på det i allafall utan det får bli en överaskning!

• Snart så....

Cicci: Helt rätt, det ska bli en överraskning

Som jag känner nu så spelar det ingen roll vad det blir bara man bli gravid och att allt går bra.

• Bröllopstokiig

Det är din tur nästa gång Snart så......

• Snart så....

Jag hoppas det men är inte så säker, kommer säkert tillhöra de där som tar mer än 7 månader för :(

Nu är det ju försökt nr5, ska hoppa på m2b ikväll oxå för säkerhets skull.

Sen börjar den eviga väntan till BIM. Förhoppningsvis får jag ett besked innan vi ska träffas hemma hos Koko.

• Bröllopstokiig

Tänk om vi har 2-3 nya plussare inför glöggträffen, det kanske blir bobsaftglögg för oss alla
    Jag vill att det ska vara er tur nu! Tycker det är trist att vara ensam, nästan så man hade velat vara med och cykla med er nu i stället
    Sen vill man ju att barnvagnsmaffian ska få så nära varandra som möjligt!
    Jahaaaa 5 försöket, det var det försöket som det tog sig för oss på! Så hoppas hoppas hoppas nu!

• Snart så....

Ja det vore superhäftigt om flera fick dricka saftglögg då hahah

Näää så får du inte tänka, var glad åt ditt PUSS!! Snart kommer vi ikapp så kan vi vara barnvagnsmaffia ihop :D

• Liten med Mindre

Så - här sitter jag igen och klämmer på brösten. :( Brukar ju få ont en vecka före BIM, vilket betyder att de ska göra ont på fredag.

Tänk om det inte känns något *letar och klämmer* jo, men gör det inte lite ont där *fingrar lite till* eller känns det alltid lite där kanske *blir lite hoppfull*

Ska det kännas annorlunda så ska jag ju inte få ont i brösten på fredag. Usch, varför kom jag på detta. Kommer att känna hela veckan, säkert klämma tills det gör ont oavsett. :D

• Bröllopstokiig

Mindre: Tänk inte på symptom nu! Känn inte efter.... kom ihåg att jag kände inte ett smack!

• Liten med Mindre

De enda symptom jag för tillfället känner är nacken, ryggen och rumpan efter min Kalle Anka-vurpa i fredags. Tar lite fokus från annat...

Det var inte skoj att sitta på bio i 3 timmar efter det, och inte har maken fått komma särskilt nära heller i helgen. Tur att ÄL förmodligen var avklarat innan.

• Snart så....

Inga symptomer här heller, hade lite ont i äggisna imorse men det har gått över nu.

vill inte få så ont som jag hade i brösten sist innan BIM. Jag vill vara symptomfri med ett stort pluss :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???