• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Heeeeeej alla bejbz,

Oj så lugnt det var här på morgonkvisten!
    Hur är det med alla?

Nu är Äl över och nu börjar den eviga väntan till BIM. Tur att vi har en hel lägenhet som ska julpyntas :D
    Sååå himla nöjd med vårt kök som vi målat om, ska iväg och köpa nya julgardiner+annat idag hahah

Frullan vi saknar dig här! Näää ingen reservation av manteln för din del, du ska ju bli decembers första PLUSS!

• Lapinette

Hej alla nästan gravida kvinnor!
    Hinner inte vara inne här så mycket denna vecka då jag fullkomligen drunknar i jobb. Ska dock imorgon till min gyn och kolla att allt står rätt till samt ställa tusen frågor. Jag återkommer om jag får veta något vettigt (som vi redan inte vet). Sen undrar jag ...har någon plussat sen i förra veckan. Vet att jag och mina ÄL-systrar misslyckades men kanske någon efter oss har lyckats?

• Snart så....

Lapinette: Näää inga pluss på sista tiden. Tror Cicci var sist faktiskt.

• Jessie76

Heeeeeeeeeeeej sötfrullan! Fan va vi saknat dig!! Puss på dig för att du tog dig tid

Välkommen Page!! Kul med nya "ansikten"
    Alla vi har ju då inte aladåber - jag har mer snigelspår vid ÄL Äckligt men vi är väl vana?
    En fråga till dig - har dom inte testat funktionen på smågrabbarna innan dom ber er försöka så länge?? Konstigt tycker jag

• Liten med Mindre

Lugnt och tyst, fler än jag som har lite svårt att sparka igång på morgonen.

Börjar tyvärr känna att brösten börjar ömma lite i kanterna. Så förmodligen går allt precis lika trist som vanligt. :(

Tror att november lagt sig som en våt filt över mitt humör. Hoppas verkligen att december blir skojigare. Eller rättare sagt, jag får göra december skojigare. :)

• nenne78

vafasen frullan - ska du redan ha BIM????!?!? Vi satt ju på samma hoj och jag har inte förrän nästa fredag. Jag måste helt klart börja trampa fortare. Lyllo er som bara har 28 dagar, ni är ju snabbt inne på nästa varv och jag får cykla ytterkurva hela tiden. *surar lite*

Men, men - det bästa vore även här om det kunde vänta lite, eftersom vi tänkte bila till Frankrike på vår ettårsbröllopsdag och det är ju i oktober och då kanske det inte är så kul att vara mjölkko och stanna i parti och minut av att någon vrålar som en stucken gris (vilken djurpark det blev). Intalar jag mig i alla fall.

Och vem vill fylla år i december?

Å sen slipper jag ha dåliga ursäkter när vi åker till Tallin med jobbet efter nyår...

Så - hoppas, hoppas att det inte tagit sig. Fast det skulle vara gryyyyymt häftigt med. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

• Liten med Mindre

Bondgård nenne, inte djurpark.

• _koko_

Buhuuuuu.... Hinner inte skriva och hinner inte läsa... Men vill säga hej iaf, saknar er massor. :( :( :(

Ska försöka sätta mig ner ikväll och läsa ikapp. Om vi inte går på bio... Hmmmm...

KRAM på er alla mina systrar!

• nenne78

mindre

Självklart. Vad tänkte jag med??
    Jag är ju gift med en bondson! HAHA!

• Jessie76

*Hrmpf* Nenne! JAG tycker inte det är NÅGOT fel med att fylla i December!!! *fnyser förnärmat* Jag fyller snaaaaaaaaaaaart å då blir det nog feeeest, kommer nån hit?

Nä det är inte roligt alls å fylla nu, för som den här gången är det ingen idé att ha fest själv för man har inte råd och ingen annan kan komma för man har väl alltid alla helger upptagna i december.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???