• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Jessie76

Ja, jag satt ju oxå på samma hoj som ni - men SOM VANLIGT har jag inte en susning om när jag ska BIM:a heller

• Liten med Mindre

Nenne, så det är inte en tjur eller hingst du har i stallet? ;)

• nenne78

jessie
    men då är ju du _mycket_ yngre än dina kompisar som är födda samma år!

näe, jag tror inte jag har någon riktig koll på vare sig ÄL eller BIM heller så jag tror det får bli flakmoped nästa gång, så kan vi sitta där och hoppas att någon annan kör som vet hur.

• nenne78

mindre
    eeeöhöhöhöhööh en tjurskallig hingst, kanske?

• Liten med Mindre

Då konstaterar vi att nennes bondsån är en tjurskallig hingst. Härligt! ;)

• Lapinette

Kan inte heller låta bli att tänka som nenne78. Inget december barn. Dessutom vill min man inte ha någon skorpion (november) så vi måste verkligen läga alla försök på denna månad så vi får en i september.

nenne78 - vart i Frankrike planerar ni att åka? Bara nyfiken då min man kommer därifrån.

• Liten med Mindre

bondson

ska det vara ju

• nenne78

Lapinette
    vi fick en vinrad i St Androny i nordvästra delen av Gironde av mina föräldrar i bröllopspresent, och då ingick en veckas boende där (dock inte transport, men det vore kul att bila). jag längtar redan!

• Snart så....

Hahahahahhahaa

tjurskallig hingst?? Nenne du vet vad hästmänniskor gör med dessa om de inte sköter sig? *asg*

• Snart så....

koko gumman vi saknar dig här!!
    Kram på dig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???