• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

Mindre - shit... vilket löfte.. huga.. sånt ska jag aldrig lova...

/Vickan
    som också fick en ordentlig laddning bröllopsbilder igår...

• Liten med Mindre

Desperate times call for desperate measures...

;)

• Bröllopstokiig

Snart så... jag har berättat för 3 stycken på jobbet, sen har jag berättat för en av mina kompisar (som var tärna på bröllopet) och inga fler. Mor/Far föräldrar får reda på det på julafton om allt har gått bra. Jag ska ju på vul den 19/12 om jag inte sprungit i väg tidigare.
    Tror det är en kille

• Snart så....

Cicci: Aaaa gu vad roligt!! Du kommer helt överlägset ge bort den bästa julklappen :D

Varför tror du det är en kille?

• Bröllopstokiig

Snart så... jag fick höra en skröna av en av de kollegorna som vet på jobbet och hon sa att om man inte mår kass så är det en kille. Tjejer mår man sämre med. Sen fick en annan kollega på jobbet barn i lördags, hon mådde kanon hela graviditeten och mådde inte illa en ända gång, o hon fick en kille. Så jag tror bara det är det.
    Jag hade en önskan innan jag blev med barn och det var att den EJ skulle komma i juli och sen att om det kom en skulle det vara ej tjej första gången.
    Så jag tror pga det med att det är en kille
    Skit samma vad det är i o för sig, jag är bara glad om det blir något!

• Jessie76

Skrönor skrönor skrönor
    Har mått jättebra båda (alltså inte spytt ) å har en av varje. Däremot känner man nog på sig vad det är oftast iaf. Så om du tror d e en kille e d nog det

Ska vi ha BIM snart? Jag trooor att jag, FruLlan å Nenne är lika va?? Måste hitta nånstans där man räknar ut för jag fattar inte det där..

• ljuvlig

CicciL
    Det låter så spännande!!!

Nu är jag inne på min tredje mens-dag och tänkte förbereda mig inför nästa ÄL. Så hur var det nu med bisolvon, rosenrot, bakifrån mm?
    Är rädd för att överdriva så jag har än så länge bara köpt Folsyra. Men om något annat kan hjälpa, så varför inte?!

• Liten med Mindre

Den av kompisarna som mådde sämst av sin graviditet under året, var den enda som fick en kille.

Så du får nog vänta och se Cicci. :)

• Snart så....

ska man inte kunna se på magen på slutet vad det blir?
    Vissa har ju spetsiga och vissa som ett klot

• Jessie76

Den skrönan stämde faktist på mig och mina magar

Om man såg mig bakifrån när jag väntade grabben syntes det inte att jag väntade...
    Men med tösen var jag stor precis öööverallt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???