• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Ååååh, god jul, Cicci!!!!

• _koko_

Passar på att lägga in en rättat lista, eller har jag gjort det redan?? Öhhhh, förvirrad? Nä, inte jag! :D

nick: , bor i: , ålder: , Försökt sedan: , Gravid?
    A.M. , Stockholm , 37 år , ? , Livia född 16/11
    BrudSommar2006 , Stockholm , 35 år , augusti 06 , Gravid 15/9
    Skärgårdsbruden , Stockholm , 29 år , november 06 , Gravid 9/11
    CicciL , Stockholm , 32 år , juli 06 , Gravid 12/11
    Victoria80 , ? , ? , november 06 , Gravid 17/11
    lollan79 , ? , 27 år , ? , Gravid 1/12?
    Jessie76 , Luleå , 29 år , ? , Gravid 5/12?
    Snart så... , Stockholm , 28 år , juli 06 , Gravid 9/12
    mugglesfan , Göteborg , 35 år , augusti 06 , Gravid 18/12

nu är jag fruL , Stockholm , 32 år , augusti 06
    _koko_ , Stockholm , 28 år , juli 06
    Lapinette , Stockholm , 36 år , juni 06
    Mindre , Stockholm , 32 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 33 år , augusti 06
    nenne78 , Gävle , 28 år , september 06
    Moppy , Stockholm , 29 år , oktober 06
    ljuvlig , Göteborg , 31 år , ?
    Fru UH , ? , 31 år , augusti 06
    missZapon , ? , ? , ?
    pirr! , Göteborg , 29 år , september 06
    Storasystern , Stockholm , 30 år , juli 06
    Eden-06 , ? , ? , ?
    Frejis , Stockholm , 33 år , ?
    start september , Stockholm , 30 år , september 06
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06
    Victory , ? , ? , ?

• _koko_

Japp, jag gled in, gjorde ett finskt gästspel och sen drog jag igen! Nu har jag ätit indiskt, mums, och installerat vår nya skrivare hemma! :)

Och se, nog har ni jobbat undan de sista darrande inläggen under tiden och passerat 7000!!! Jag visste väl det! :)
    Det är ju heelt galet faktiskt, kul att det var ni som tog det igen, sweet och nenne!

Borde verkligen gå och lägga mig nu, är sååå trött efter första hela arbetsdagen, tur att det bara är två till innan jul. :D
    Kram på er!

• _koko_

Jessie, neeeeej!!!! ;) Inga bimlistor, har sett såna på FL och de förstör trådarna!!

Tycker personligen att det räcker med de små bim-listorna som dyker upp ibland, där de som bimar samtidigt samlar ihop sig. :)

Men jag böjer mig såklart för majoriteten om den tycker annorlunda. :D

God morgon förresten! Vilken grym lista ni fick ihop, page och sweet, får fundera på om vi kanske ska ändra taktik till våren när det är dags för oss igen. Tipsen är ju vattentäta att man jag funderar på att skita i ivf faktiskt! :D :D

Lapinette - tråkigt, men du verkar vara rätt ok ändå? Tänk på alla sydafrikanska viner du kan dricka... Eller dricker ni baaaara fraaaanska?? :D

• _koko_

*Klipp och klistra...*

"Tipsen är ju så vattentäta att jag funderar på att skita i ivf" menade jag såklart...

• _koko_

Lapinette - Det är klart det blir franska när det är det ni känner till bäst! Du kanske förresten kan tipsa om franska viner som en sån som jag kan dricka? Dvs en som är väldigt känslig för tanniner och kan få ont i huvudet samma kväll av typ 2 glas vin?

• _koko_

Lapinette - inga problem med vitt vin, och italienska och vissa spanska röda viner går betydligt bättre än franska...

• _koko_

Mäh! Så skulle jag gå in och titta om det fanns några nya bilder, åsså är kodak nere... Suck. Nåja, det verkar vara planerat, så förhoppningsvis kommer de upp igen snart. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???