När märker man av att man är...GRAVID???
Jag tänkte att jag behöver lite förändring FruL. Att komma ur det svarta poloträsket. Därav de ickePageiga kläderna. Jag ville se ut som andra semestrande. Brun, färgglad och vågad!
Jag tänkte att jag behöver lite förändring FruL. Att komma ur det svarta poloträsket. Därav de ickePageiga kläderna. Jag ville se ut som andra semestrande. Brun, färgglad och vågad!
Förlåt att jag tjatar om mina kläder när ni pratar så allvarliga saker!
Japp, det blir maskerad för oss båda. Maken ska köpa sandaler!!! Kängor är nog inte att föredra i sanden. Dessutom fick han ett par linnebyxor, svarta dock!
Guuuuud, vad håller jag på med?
Skönt att de håller extrakoll på dig snart så!
Om jag kommer hem levande från semestern ska ni få se före och efter bilder. Alla kan behöva få sig ett gott skratt!
Jag ville också ha en bikini med puff i. Helst sånna jättetrosor och ett linne men jag ville vara snäll mot maken som ville se mig mer avklädd. Han har aldrig några önskemål annars...
Förutom wicked weasel som säljer porriga bikinis (köpte min underdel där) hittade jag inte så många sidor med bikinis. Typ bara hm, ellos och sånt.
Mindre, erkänner att jag inte har någon aning!
Lycka till snart så! Tjat kan fungera också! *tipsar*
Bikinin är svart i alla fall. Tar kanske med mig tjugohålarna som känner jag mig bekvämare!
Nepp, nu är det färdigältat om kläderna! Det blir bra!
Ha det så bra allihopa! Tack för att jag inte blev utkastad pga klädtjatet!
Nu ska det göras saker!