• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Katter är väl ljuvliga varelser eller hur Koko. Min ligger alltid framför skärmen och jag hatar det. Han är gärna med och skriver också, hatar det med!

• Page

Lycka till på inskrivningen Snart så. Spännande, spännande....

• Page

Hahaha, ditt förslag får mig att tänka på ett Simpsonsavsnitt!

• Page

Snart så,
    Min katt är en gud här hemma! Alla tassar på tå för honom. Vill han sitta i en viss fåtölj får man vackert flytta på sig. Han har vattenskålar utspridda i hela lägenheten eftersom han inte gillar dricka vid sin matskål.

Saken är den att han bara sitter framför datorn när JAg är här. VARJE GÅNG. Och trycker sitt anus mot mitt ansikte. Och hårar fast kulan till musen. Så det är lite tröttsamt men han får göra det.

Jag avskyr människor som inte pysslar sina djur. Har man skaffat ett så är det prio 1 (nästan iaf)

• Page

Snart så, Jag menade inte det som en kritik till din kompis. Jag intog försvarsposition bara så att ingen tror att jag är elak mot katten.

Jag tycker också att fruktträden var en fin idé. Symboliskt och vackert på samma gång.

• Page

Hehehe...lägg till rödkantade ögon och rinnande näsa till kattbaken också så har du en fullständigt korrekt bild. Jag är också lite allergisk.

• Page

Håller tummarna för dig Frejis att det har gått bra på tentan!

• Page

Jag tror att det blev bestämt på lördag den 27:e.

• Page

Hahaha, jag drömmde mardrömmar på den gamla tentatiden! Menar du att det är en litt.vetsjukdom??

Jag gillar hundar lika mycket som katter. Har haft både och. Har du en hund nu?

• Page

Håller mig borta en liten stund så att någon av de "riktiga" trådisarne får äran. Ses när vi är över 10 000!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???