• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

FruL, Jag måste genomgå en fertilitetsundersökning innan de släpper våra simmare fria. Jag ska boka tid på gyn någon gång i början av mars så fram till dess testar vi på egen hand.

Nu ska jag vara OT som vanligt men jag skulle behöva lite hjälp. Resenovis som jag är funderar jag mycket på vår resa och jag kan verkligen inte bedöma hur mycket fickpengar man behöver. Vi ska vara där i 2 veckor och har köpt en all inclusive-resa men vi vill inte bara häcka vid hotellområdet utan göra en massa utflykter. Jag har tyvärr noll koll på vad sånna kostar. Räcker 7-10 tusen?

• Page

Sweet, Jag känner att jag måste tydliggöra att jag inte försöker pressa dig på detaljer! Det bara lät som det!

• Page

Man kan köpa ett vin från då barnet är föddt och som man vet står sig tills de är vuxna. Lite konstigt att köpa alkohol till barn, man ska nog känna sig för hur förärdrarna är.

Böcker, smycken eller placerade pengar tycker jag funkar bäst.

• Page

Viktualia, Tack för ungefärliga prisuppgifter på utflykter!

• Page

Vad är det jag läser?? Ska plussarna dra?? Nej!!!!! *skriker förtvivlat*

• Page

Jag läser/diskuterar gärna barntillbehör. Kan tom tänka att ge mig in i en bajs/läckande bröst-diskussion!

• Page

Åh, grattis Koko! Vad skönt att verkligen få igång allt!

• Page

Nåja. Efter Kokos hot är det väl ingen som vågar sticka. *andas ut ljudligt*

• Page

Hur mår du nu Snart så? Har du slutat att blöda?

• Page

Har fått för mig att småstänk kan vara rätt vanligt så här i början.
    Hur blir det sen då...kommer de att kontrollera dig oftare än vanligt för att hålla ett öga på myomet?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???