Inlägg från: Victoria80 |Visa alla inlägg
  • Victoria80

När märker man av att man är...GRAVID???

mugglesfan- Jag känner mig också helt knäpp!!!
    Jag tänker på det oavbrutet, jag kan inte ens jobba!
    Hur ska jag kunna vänta i 11 dagar? Och säkert så blir det inget bara för att man såååååå gärna vill. Jag tror inte jag hade varit så här om jag visste att jag kunde försöka nästa månad igen... Men vi får väl se!

Vad konstigt att du hade sådan lång mens sist. Det är lite likt min situation, min mens var försenad 1 vecka och därför visste jag inte när min ÄL skulle komma, men jag kände i ju´för sig av den rejält när den kom...

Ont i magen brukar man få när man är gravid så du kanske är det

Håller tummarna för alla här!

• Victoria80

Jag har kikat in på FL och tittat på alla nyfödda bebisar!!!
    Gud, det e´sött och gulligt! Jag vill oxå ha en, eller två, eller tre, eller fler...

• Victoria80

FruL- Bor du i Stockholm?

• Victoria80

Godmorgon tjejer!

När kan man börja känna symptom? Jag mår så otroligt illa och känner mig så trött. Kan det redan kännas fast jag ska ha BIM den 17/11?

• Victoria80

Godmorgon allihopa!

Hoppas allt e´bra med er. Här känner man sig lite off, då datorn hemma har gett upp.

Vad jag förstår så är Snart så... gravid . Kul!

Moppy- Tråkigt med ditt missfall, måste vara jätte-jobbigt. *Kramar*

Något annat nytt jag missat här?

• Victoria80

Hej tjejer!

Usch, jag känner mig så ledsen. Väntar Arne (min mens heter så) i helgen och jag känner på mig att den verkligen kommer att komma.
    Jag som tyckte, ända till i förrgår, att jag kände på mig att jag faktiskt var gravid!
    Vill inte ha någon j*a mensArne!!! Så nu blir det inga fler försök här hemma på minst 11 månader!!!

Förlåt mitt neggia inlägg, men det är väl pms...

• Victoria80

Nu har ju´inte mensen kommit än.. men jag känner på mig att den kommer när som helst.
    Men jag vill inte..........

• Victoria80

Hej tjejer!

Gissa vad?! Jag är gravid!!!!!!!!!!!!!!

Jag är helt överlycklig!
    Tog ett test för två timmar sedan och först efter 4 minuter visade sig ett svagt lila streck!
    Är nog lite i chocktillstånd eftersom jag kände av sådan mensvärk här om dagen.

• Victoria80

Hej alla!

Tack för gratulationer!

Ja, det här var vårat enda och första försök. Fast det är jag som försökt. Min fästman ville hellre vänta till efter brölloppet men sa att blir det så blir det, men han har ju snarare försökt att inte det ska bli något.
    Vi båda är väldigt envisa...

Men så visade sig ett svagt lila streck igår och det är väldigt tidigt, så nu blir man orolig att det kommer bli missfall eller något.

Min fästman är i chocktillstånd! Han tror inte att det kan gå så snabbt och därför tror han att mina 3 tester (som jag hunnit ta...) som visat positivt är det fel på.

Han behöver nog smälta det hela...

• Victoria80

Ja, vi planerade bröllop 070707, men nu blir det väl uppskjutet till 2008 istället

Jag känner mig helt överlycklig!!! Känner mig som först gången, fast det blir trdje gången.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???