Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Våning kanske man säger när man bor lite större Inte en liten 2a, skulle inte jag kalla för våning, det är en lägenhet!

• Bröllopstokiig

Men jag är inte från Stockholm ursprungligen, utan har nog med mig våning från Dubai tiden. En etta där nere kallar manju för Studio, det tycker jag låter mycket större Tänker på en stor lägenhet i New York, ha ha ha, men alla är vi olika....
    Nu ska jag och Pick'n ha mat

KRAM

• Bröllopstokiig

Vad bra Storasystern!
    Är det pergotime som du ska äta då för att få igång ÄL? Har hört att många äter det, och får dessutom tvillingar lätt, eftersomkroppen släpper oftast fler än ett ägg

• Bröllopstokiig

Hej!

Avlägger rapport
    Ska till min barnmorska på torsdag nästa vecka! Tjohoo vad skönt! Skulle inte ha träffat henne förrän om en månad annars, men eftersom jag inte går upp i vikt och inte ser man gravid ut heller, ska jag på en speciell kontroll nu. Vet inte vad de ska göra, men det märker vi. Hoppas allt är bra med min lill* bebis bara och att det är h*n som äter för mycket så mamma inte får ngt över till sig

Annars jobbar jag på som bara den idag. Skönt när man får lite energi till det, kännt mig seg i flera veckor.
    Kollar mest runt på resesiter för jag vill bara iväg! Sol eller snö, spelar ingen roll bara man får miljöombyte. Ser iaf ut som vi åker till Frankrike den 17/3, ska bli underbart!

Tjing!

• Bröllopstokiig

Men vad spännande Mindre!
    Du brukar ju alltid får lite drippelidropp en vecka innan BIM eller hur?
    Det låter ju i så fall lovande!
    Shit vad skoj!

• Bröllopstokiig

Jag såg lite av det i går på TV Moppy, MEN jag missade att det hade med den bästa tråden! WOW vad roligt att de fick med vår

• Bröllopstokiig

SAS har väl jätte bra priser nu? Kolla dem först. RyanAir flyger ju billigt med, FlyNordic o Sterling?

• Bröllopstokiig

Var inte oroliga, jag är inne i en period när jag vill ha sex hela tiden! Och det verkar enligt vad jag hört, bli "värst" runt vecka 24
    Jag är verkligen stört sugen hela tiden, skit jobbigt för maken! Han orkar inte med mig
    Sen irriterad som fan det har jag varit hela tiden, men det är nog olika för alla, men jag har jätte svårt att bita i hop och vara ödmjuk, tänker verkligen på att jag ska vara det men det går inte, det kokar över mellan varven, mest hemma.... men det har hänt på jobbet med.....
    Jag är inte heller orolig det minsta för att jag inte har gått upp i vikt, men det känns bra att få komma på en liten koll, mest för att få bekräftelse.
    Jag är hungrig jag med, men jag går ju inte upp något... Bra på sätt och vis eftersom jag kan "mörka" och låta min plan fortskrida ag jobbet, men samtidigt vill man ju känna någon skillnad när man ändå är i vecka 16.
    Hur som helst, jag lovar att det säger POFF på onsdag nästa vecka, bara för att jag ska till BM på torsdag morgon!

• Bröllopstokiig

Hej!

Snartis: JÅ på Mamamia sa till oss när vi gjorde vul i vecka 11 innan jul att det var 2,5% chans till missfall. Så nu är det "lugnt"!!!

Mindre: Jag fick lite rosa på pappret innan BIM, men det var ca 3 dagar innan, jag hade inte nidis, men det hade väl Muggles tror jag.

Frullan: Din tjockis Hade gärna tagit lite av dig och Boris! Ha ha... tänk vad olika vi är! Men jag tror absolut det är alkoholen för mig, jag drack som en svamp förrut, MINST 3 flaskor vin varje helg... själv! (om man slåt i hop alla lördagseftermiddags drinkar och fredagskvälls drinkar och det man hinkar i sig medan man lagar mat, när man äter mat och sista vinaren som man öppnar och häller i sig efter maten)=

Brudsommar: Tjenixen. OJ det verkar som vi har fler tjockisar här inne. MEN jag har en kollega som ska ha 31/5 och hon är rätt stor med faktiskt, så det säger väl POFF helt plötsligt. Jag tror det kommer göra det för mig på onsdag nästa vecka bara för att jag ska till BM på torsdag

NYTT: Jag har surfat runt på barnvagnar! Shit, trodde inte jag skulle göra det, men jag vägrar att gå in i babybutiker igen, fy fabian vilken hysteri...
    Det är 12 veckors leverans tid på vrålåken med! Otroligt!

Pussiluss, nu ska jag förbereda mig lite för ett möte!

• Bröllopstokiig

Snartis: Rekommendationer!!! Polaren & Pyret har REA på mamma kläder!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???