Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Men på tal om jobb så MÅSTE jag springa dit nu!!

Kram på er alla!!!!

• sweetstreet

Humm

Ja, det verkar vara väldigt individuellt detta med att sluta med piller.
    För mig tog det ca 2 månader innan riktig mens kom igång. ÄL kollade jag aldrig på riktigt förrän efter säkert ett drygt halvår. Då testade jag med stickor mest för att vara säker på att ÄL var igång och även för att försöka beräkna längden på min cykel.

Jag hade inga biverkningar när jag åt piller. Vet att det är vanligt. Men sedan jag slutade har jag definitivt mer mensvärk!! Och jag har också fått mer finnar. :(
    Men jag känner inget vid ÄL eller så.

• sweetstreet

FruLLan FruLLan....
    Nu tar du väl ändå i!!!!!!!

Vadå svarta listan? Que?
    Snarare står du på min Pepparkakslista!
    Den som står där får alltid en pepparkaka som tröst.

Jag VEEEEY att det är en klen tröst. Men jag har bakat de själv! :)

• sweetstreet

Se upp FruLLis för här kommer den!!!!!!!!

• sweetstreet

Hoppas du kan fånga den!

Jag vet att jag är en urusel "kastare", så den lär säkert spinna lite i luften och du lär säkert få springa lite för som vanligt är jag usel på att sikta...! ;)

• sweetstreet

Och ja, jag satte faktiskt till lite Tröst i degen! Vet inte ifall det märks, men tycker själv att de blev lite mer knapriga än vanligt.

• sweetstreet

Ooops sorry Snartis!
    var inte meningen att du skulle få den i skallen! *ler generat*

• sweetstreet

Hm fast efter att ha hört talas om Mindres kulinariska läckerheter så kasnke det är väldans lite att få en ynklig liten peppis....

jaja, det är tanken som räknas (hoppas jag)

Och nu hoppas jag verkligen att du inte tycker detta är superduperklämkäckt FruLLan.... För det är inte meningen.

Fast å andfra sidan kanske det är bra för då kan du ju bli irriterad på det istället och liksom glömma bort att du är deppig...??

• sweetstreet

Snartis, skönt att höra att du inte fick någon elak blåtira eller så! :)

• sweetstreet

Idag är jag på uruselt "jobbhumör".

Känner mig totalt seeeeg och omotiverad. Eller snarare kanske supertrött. :(

Tror att all min speedning plöstligt bara slutade. Och jag som hoppats den skulle hålla i sig till jul. Nu känner jag mig som en ballong där luften just gått ur.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???