Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

koko,

ja det låter bra tycker jag. Känns väldigt bra att du har "fått hjälp" nu. Måste vara skönt att veta att du verkligen kommer att kunna få lite mer svar nu.

• sweetstreet

även om det såklart måste kännas väldigt nervöst också.

• sweetstreet

Men oftast när man känner till vad problemet är så kan man ju försöka hitta lösningar på det.

Men när man inte riktigt vet så är de ju svårare att lösa det.

• sweetstreet

Kram Koko
    Och lycka till med julhandlandet!
    och imorgon förstås! :)

• sweetstreet

Välkommen tillbaks Muggles!!!!
    Låter som om du haft en jättehärlig två-veckors semester-bröllopsresa! :)

• sweetstreet

FruL
    Jag blir så ARG!!!!
    varför ska det vara så svårt att kolla upp saker man är orolig över!??!
    Och då snackar jag inte "hysteriskt fruntimmers-oro" som den gravida mamman på Ciccis besök häromdagen, utan oro som faktiskt grundar sig i saker som hänt bakåt i tiden. Som din äggledarinflammation som du ju vet att du haft tidigare!

Jag tycker du ska förklara mycket bestämt för din gyn hur läget är. Att du ju vet om att du haft en mycket allvarlig äggledarinflammation och att du nu är orolig för ärrbildningar eftersom ni försökt ett tag att bli gravida.
    Om han vägrar så tycker jag helt enkelt att du ska söka upp någon annan för en second opinion! Koko, fick ju hjälp så varför skulle inte du kunna få det?????

Skickar varma styrkekramar till dig!!!!

• sweetstreet

Buppi,

jag tror även det finns en graviditetskalender på
    www.gravid.se där man kan följa fostrets utveckling varje vecka.

• sweetstreet

Ok Buppi,

hoppas du hittar något av intresse iallafall!

• sweetstreet

Storasyster,

Kul att se dig inne på tråden igne också!!!!!!!! :) :) :)
    Har saknat dig. Men jag förstår att det är helt galet mycket att göra för dig nu. Oftast är det ju så när man är i slutet av en sådan där period när allt måste avslutas för att man ska åka ifrån labbet.
    Och eftersom det är i Japan så är det ju inte heller lätt att åka dit igen någon månad sennare ifall man inte hunnit klart innan... ;)

Hoppas att du hunnit med vad du ska iallafall. Och det positiva är att när man har mycket att göra går tiden fort. Och du längtade ju hem till Sverige och maken!

• sweetstreet

Det verkar dött på tråden nu.... :(

Som vanligt när jag har lite tid att skriva.

Tamtidddidammmm.....

Jaja, man får väl ta och sätta fart här på jobbet istället då.

Eller kanske ta en kaffe....?? ;) :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???