Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

men isåfall hoppas jag att den hjälpte henne att bli mer arg än ledsen iallafall för det brukar på något underligt vis ofta kännas bättre. Mer hanterbart på nå´t vis.
    Iallafall i min värld...

*pratar för mig själv och alla runtomkring tror att jag chattar med någon på datorn*

• sweetstreet

Och det gör jag ju på sätt ovis, fast i skrift inte i ord.... ;)

• sweetstreet

Lapinette,
    tränar du mycket? Typ som Mindre?

• sweetstreet

Jag har haft kompiar som tränade när de var gravida just för att de likosm ville 2ladda upp" inför förlossningen som ju är fysiskt krävande. De tränade ungefär som inför en tävling!

• sweetstreet

Koko!!!

Härligt att se dig igen!! Och jag applåderar ditt inlägg!

*klappklappklapp*

• sweetstreet

Hur känns det för dig nu?
    Visst är det imorgon det är dags för op?

• sweetstreet

Jag tror att de flesta kan hitta någon form av träning som passar. Det trixiga är bara att hitta något man trivs med själv.

Alla gillar ju inte att gå på gymmet eller så.

• sweetstreet

När jag bodde i Stockholm cyklade jag till jobbet! Dt var superbra för då fick man ju träning varje dag utna att liksom tänka på det. Det blev ungefär 1 timme per dag för jag hade ungefär 30 minuters cykelväg till jobbet.

• sweetstreet

Om man gillar att dansa så är det ju också en jättebra träningsform. Och då känns det ju inte ens som man tränar! Tycker iallafall jag som gillar att dansa!

• sweetstreet

Fast nu sedan vi flyttat till NYC så har det blivit svårare att hitta någon form av "vardagsträning".

Alldeles för långt till jobbet för att cykla. Samt man vill inte cykla här på Manhattan om man är rädd om livet ;)

Så nu blir det mest gymmet vilket är lite trist. Och för min del är det ju så himla lätt att ha ursäkter alltsomoftast att inte gå dit.... :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???