När märker man av att man är...GRAVID???
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
TRÅDBILD!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)
Låter heeeeeelt suveränt!!!!!!
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
TRÅDBILD!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)
Låter heeeeeelt suveränt!!!!!!
Jeho!
I såfall LOVAR jag att ni ska få adressen till vår hemsida lite tidigare.
Men jag mailar den isåfall till de som är intresserade för jag vill inte lägga ut adressen här än som sagt.
Alldeles för mycket löst folk som surfar runt här på BT!! ;) :D
Men er kära trådstammisar och systrar i nöden, er litar jag på! :) Och det är ju kul ifall man har lite mer koll på varandra nu när man pratat så mycket här att det känns som om man känner varandra (fast jag aldrig träffat någon av er!)
Förresten kan jag meddela att jag igår såg det mest crazy hus jag NÅGONSIN sett!!!!!! Eller inte huset just, men juldekorationerna i trädgården och på huset!!!!!!
Det går inte att beskriva i ord!!!!!!!!!
Jag lovar! Jag hade hört talas om huset av kompisar på jobbet så jag hade ju en viss föreställning om HUR mycket det skulle vara. Men trots dessa bilder i mittt huvud så var jag inte förberedd på vad jag fick se! HEEEEEELT GALET!
Jag ska faktiskt gå runt lite mer och ta foto på lite juldekorationer och trädgårdar och lägga ut på hemsidan. Så då kommer ni sedan attt kunna se även detta huset!
Om det var snyggt????? Njaeeee. Inte min samk iallafall. men det var sååååå mycket att man liksom bara stod och gapade!!!!!!!
Oj nu försvann visst alla.
Hopps!
Jaja. Jag ska ändå gå till jobbet nu så det är bäst jag sliter mig härifrån.
Och om ni hunnit hem innna jag hinner titta in här igen så önskar jag er alla en jättebra helg!!!!
Och jag håller tummarna för alla BIMare! Särskilt Snartis som det ju redan luktar plus om!! :)
Haha Cicci! :D
Klart att du är trött för att Pickn är lite trött nu efter festen!
Hej Victory! Välkommen in i tråden!
jag förstår verkligen att det måste vara frustrerande med en så lång cykel. Och särksilt som du ju verkar vara ganska oregelbunden också.
Eller jag alltså inte du ;) men din mens....!
Men det är ju bara att göra som vi alla här i tråden: fortsätt försöka!!!!
Koko
din lista slår nog det mesta här tror jag. Särkslt detta med brösten! För att vara "ogravid" (haha vilket knasigt ord!) så har du fått de kraftigaste skensymptomen helt klart.
Själv har hjärnan gått in i litet koma. Fast det är nog tyvärr inget symptom utan bara allmän fredagskoma blandat med att jag var ute och surrade igår. Ser otroligt mycket fram emot helgen! Och det är första helgen på veckor som jag inte ska jobba! TJOHO!!!!!!!! Känns nästan som att man fått en semester! :)
Page,
Sex and the city? Carrie...?? Hm, tyvärr måste jag nog säga att det inte stämmer sådär superbra in. Men tack ändå! Man är glad och tacksam över att du inte "såg" mig som en stor rosa jättedildo eller nå´t!!!!! :D :D :D :D
Fast snygga det tror jag nog verkligen att vi är allihop ändå!!! Fast jag kanske inte direkt har nå´n filmstjärneglans... ;)
Jag tror absolut inte att de kan se spår av p-piller, men jag vet ju inte.
Men när slutade du???
Jag tror man brukar räkna med att den första blödningen efter att man slutat med pillren inte är en riktig mens, men att nästa är det. Och isåfall borde ju piller-hormonerna gått ur kroppen eller???
Men varför vill du redan göra en fertilitetsundersäkning Page??
Om jag minns rätt så var det väl snarare din man som ev hade problem efter att tidigare behandlats med cytostatika?? Och då borde det väl vara hens simmare de skulle kolla i första hand??
Jaja, det var bara en tanke. Men annars kan du ju börja med att bara göra en vanlig gynundersäkning för att se att allt är bra med dig. Det tror jag flera har gjort här i tråden!
Inte jag dock, men jag borde kanske också...
hehe, och nej jag är inte norrlänning. Fast har bott flera år i norrland!! :)
Det ett av de roligaste norrländska ordet tycker jag är "oi". Alltså att något inte är i. Typ "knäpp jackan ordentligt, översta knappen är ju oi" eller "Jag kunde först inte låsa dörren för nycketln var oi".
Hahaha! :D
ÄLSKAR dialekter!!!!!!