Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Muggles förreesten!

Låter ju inte bra alls att du redan är sönderstressad!!!! :(

Nu får du faktiskt ta och ta det lugn under julen och dricka varm glögg, äggtoddy och krypa upp i soffan och mysa med maken!

Och jag är också avis för att jag inte kan vara med på måndagsdaten men vi får helt enkelt försöka vara där i anden!! ;)
    det svåra för min del är väl tidsskillnaden tror jag. Men sjag ska försöka få min ande att sväva iväg till Stockholm i ungefärlig tid ändå! :)

• sweetstreet

Ojoj nu snackar jag goja igen här på tråden.
    Men snart ska jag på glöggpartaj och sedan på Lucia konsert i svenska kyrkan! Ska bli supermysigt och jag hoppas verkligen få lite julstämning då!! :) :) :)

• sweetstreet

Nejdå Muggles, inte kommer du vara själv kvar här inte. Kan själv tatal om att jag typ känner nada och jag ska BIMa nu om en vecka knappt, men har redan börjat inse att våra intensiva dagar kring ÄL nog iten gav utdelning denna gången heller! Fattar verkligen inte hur man ska göra??? Tycker verkligen at vi prickade så rätt denna gånge men det verkar ju inte alls hjälpa. :(

Moppy, det där låter ju som om det ska ha tagit ju!!!! :) Att klara av att hålla på i två veckor aktivkt är värt en eloge. Det skulle vi aldrig klara. En vecka är verkligen max känns det som. Sedan är båda två rätt less på jufs måste jag säga. Hm.

• sweetstreet

Det där med dag2 är itnessant muggles!
    Jag gissar att det är så att chansen/risken att bli gravid då f´verkligen ÄR minimal, men att det troligtvis finns personer som ändå KAN bli det så därför ar det inte 0%. Kanske kan vissas simmare leva länge. Om snittet är 1-3 dagar men upp till 5 dagar så kasnke det finns "undantag" där de lever mycket länger???

• sweetstreet

Fast å andra sidan borde det ju inte ha med saken att göra när jag tänker närmare efter. eller? Borde det inte ligga hos kvinnan???
    För det måste ju ha att göra med hennes ägg eller tänker jag helt fel?

För om det är ägglossningen det beror på och att det är som det står överallt att man egentligen "bara" kan bli gravid under 2-4 dagar på en cykel, vad skulle det då spela för roll om det är supersimmare som lever till dag 2 om det ändå inte finns ett motttagligt ägg den dagen?

Måste ju vara som att skicka ett paket till någon som inte är hemma. Även om paketet kommmer fram så kan man ju inte ta emot det om man inte är där.

Oj, vad komplicerat det blev nu.
    Kanske är det vissa kvinnor som lossar flera ägg på en cykel? Eller så finns det de som har väldans oregelbunden ÄL som gör att de kan lossa ägg när som helst?

• sweetstreet

:D Hahahahaha!!!! :D :D :D

Läste precis vad jag skirvit och det ser ganska kul ut!

"man egentligen "bara" kan bli gravid under 2-4 dagar på en cykel"

Skulle kunna tro att man måste cykla runt på en cykel i två dagar för att kunna bli gravid!!!!!! :)

• sweetstreet

Fast det är ju nästan det vi gör eller?

Var det inte en tandem eller något vissa trampade runt med???? ;)

• sweetstreet

Nämen hallå!

kanske är det just det man faktiskt SKA göra?!?!? Ha sexpå en cykel under ÄL?!
    Garanterat en ny ställning iallafall! :D Och bra om man tycker det går slentrian i det hela runt ÄLen när man är som mest aktiv.

• sweetstreet

Mindre blir isåfall lite avis på dig för du verkar ju ha sådan väldigt bra träning på just cyklingen!
    Så jag gissar att det kommer vara en piece of cake för dig medan vi andra trampar på och har jättesvårt att hålla balansen där på sadeln resp pakethållaren??!!! ;)

• sweetstreet

Man kan ju även variera cyklingen och var mn är på cykeln ju!

Man kan sitta o trampa på sadeln och han kan vara bakom på pakethållaren.
    Eller så kan han trampa sitttandes baklänges på sadeln och man själv på pakethållaren.
    Eller så sitter man på styret med mannen på sadeln.
    Hm, eller kanske han på sadeln och man själv i hans knä?

Wow, om man övar lite så kan man ju nästan börja sälja cyklar som sexleksaker!!! Oändlig variation!

Och om man har svårt med själva sprutet kan man ju välja skumpiga grusvägar?! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???