När märker man av att man är...GRAVID???
Men sluta ändå itne att gosa på annat sätt okcås. Annars blir det kanske lite väl trist och kliniskt?!?!?!?! ;)
Men sluta ändå itne att gosa på annat sätt okcås. Annars blir det kanske lite väl trist och kliniskt?!?!?!?! ;)
Jag är inte norrlänning men säger ändå "inandningsjo" ibland....
Konstigt med dina ord som försvinner Page.
Hm mina försvinner inte.
Fast jag ska snart själv försvinna tror jag. För nu tycker jag det 'är dags att väcka maken!
Det gör det alldeles säkert!
Fast som sagt jag har ingen aning om hur effektivt det är att göra det själv?
Kan ju alltid klä ut sig i sjuksköterskedräkt innan! Med kortkort kjol utan något under. Då kanske plötsligt inseminationskitet itne behövs längre....???!!! :D
tjingeling nu ska jag ta vara på min lördag!
Ha en skön lördagskväll!!!!!!
Tittar in igen en stund nu efter att ha varit ute och julshoppat. Det gick faktiskt riktigt bra!! :) var rädd att det skulle vara tonvis emd folk ute i affärerna men det var inte så farligt som jag trott. SKÖNT! För jag hatar verkligen dett attt springa runt i överfulla affärer med stressade och sura männsikor som svettas järnet i vinterkläder. Och själv svettas man minst lika mycket i sine egna vinterkläder och surnar till vartefter timmarna går och man inte hittar det man vill.
Men denna gången gick det ovanligt smidigt! Men ska ut en sväng till imorgon. Puh! Fast hoppas få klart allt hyfsat snabbt för vi måste ju skcika hem allt på måndag om det ska hinna fram i tid. Vi är redan nu lite sena.... som alltid...
berberis förresten. är inte det gifitgt? Iallafall trodde jag det om bären. Men kasnke har jag helt fel.
Varför kunde han inte bara få vanlig antibiotika mot bakterierna i prostatan? Det tror jag man brukar ge idag till män med det problemet.
Jag är så misstänksam mot homeopater av någon anledning. är nog alltför mycket vetenskapsman och naturvetare för att riktigt köpa allt.
Men visst, jag tror att väldigt mycket hälsokost är bra och så! Alla aktiva substanser man använder i mediciener kommer ju från växter och så från början. Det är bara det att just homeopati inte klingar bra i mina öron. Tror jag hört för mycket dåligt där. Iallafall om homeopati som "original-ursprungs-idé". Är det inte så att homeopti per definition bygger på "utspädningspricncipen"?? Dvs att "spä ut gifter" etc så blir man frisk. Läste om någon tysk homeopat som ansåg att bara man späder ut saker tillräckligt i typ vatten och dricker detta så blir man frisk. Bull shit tycker jag! Då kan man ju dricka vatten bara själv och testa. Inte betala dyra pengar för att köpa något som är ungefär 99% vatten och 1% något annat!
Jag blir alltid sur på folk som försöker sko sig på andra männsiskors desperation. Grrrr!
Men visst,
placeboeffekten sak man inte glömma bort!!! Den är oftast väldigt kraftfull. Och på så vis är det ju bra med olika "dunderkurer". Fast jag gillar som sagt itne att vissa männsikor utnyttjar andra.
T ex var det en kille från australien som utgav sig at vara läkare och gav seminarium på Karolinska. Och han sa att han kommit på en ny metod att bora långt gången cancer. Han lyckades att få flera cancerpatienter vars hopp redan var ute att betala dyra pengar till honom för denna terapi som visade sig vara skitsnack! usch! Tycker verkligen sådant är vidrigt.