Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

morrn morrn tjejer

Hur står det till.
    Själv är jag så övertrött att jag nästan är lite deppig

vaknade halv 4 i morse och kunde inte somna om trots en sen kväll. Inte kul. Helt snurrig av trötthet.

Angående RR så kom min ÄL TIDIGARE och inte senare av den. Båda månaderna jag åt RR som kom böjen tidigare. och inte senare som jag såg att någon hade trott.

Apropå brunch så vore det HYSTERISKT kul...MEN jag vet inte om jag hinner ¨på lördag. Maken har en låååång lista på prylar som vi tydligen skulle fixa på lördag---suck--- men jag ska se om jag kan få permis

nu ska jag försöka läsa vad ni skrivit

puss på er

• nu är jag fruL

just det
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Nenne
    Inte mens INTE INTE INTE

jag trodde vi var övverens om det ...

stackars, lider med dig, vet som sagt hur ONT dte gör

• nu är jag fruL

så där ja...nu har jag läst igenom

Först vill jag tacka för alla grattis TAAAAACK ni är så otroligt rara.
    usch egentligen fattar jag inte att ni inte bara ber mig fara åt helv*ete eller snarare att ni inte redan bett mig fara åt hellet.
    usch så som jag nojjat, deppat och varit allmänt hemsk i den här tråden.
    Ni behöver mer eller mindre professionell hjälp allihopa för att bearbeta era upplevelser av fruLlan

så därför blir jag helt mållös av alla grattis. Ni är underbara. Jag kan verkligen i ärlighetens namn säga att jag INTE skulle ha klarat den här perioden utan ert stöd. Usch det är den västa berg och dalbana jag åkt. TACK så in i bängen för att ni funnits där och stöttat, tröstat och bara funnits till.

En stor eloge och tusen blöta pussar till er alla.

Hmmm egentligen är vel min make skyldnig er alla en praktfylla var för att NI tagit mina nojjor så att han sluppit (en del...)
    MEN eftersom ALLA här snart kommer att vara eller är gravida och inte kan dricka så...får vi vel vänta ...låt säga 2 år?
    sen tar vi oss ett redigt kalas va????!!!

Sweet angående din böj så tror jag att den kan ha kommit innan du började testa. RR verkar sätta ordentlig sprätt på det hela.

Frejs: hoppas att du fick komma till gyn och att det gick bra.

cicci: Gått NER i vikt men kära hjärtanes SYNS du fortfarande då jag menar det var ju inbte så att det fanns så mycket att ta av...

Nenne: jag har sagt det förr... Du är GALEN
    caketopper Tur att man inte kan äta tårta säger jag bara
    men varför ska ni göra uppehåll och OM ni nu måste göra det varför betyder det att du ska vara borta från tråden
    halölååååååå det är sånt som vi ska RÖSTA om och jag säger NEJ. nenne får INTE lov att ta en paus från tråden

page: det är de sällsynta kramarna som värmer mest

till alla er som kämpar. Fy faaaaaaaaaaaaaaaan jag vet hur jobbigt det är. Usch vad jag bara önskar att ni kunde komma av berg och dalbanan snarast. Kommer hålla alla tummar och tår. Men faan kan jag som både haft äggledar inflammation, förmodlig endo, veckopendlar, stressar, har celiaki osv då borde det fanimej fungera för er med.
    Jag kommer fortsätta kämpa med er

• nu är jag fruL

cicci:
    ahhhhhhhhhh smart...alkoholen är boven i dramat...eller denna gång AVSAKNADEN av alkohol. Eftersom jag ligger på alkisgränsen med min konsumtion så borde jag också gå ner i vikt
    Nåja. och förresten så tycker jag att din graviditet låter UNDERBAR. Jag satt på tåget i morse och blev lite illamående och fíck panik. Jag vill INTE bli illamående. Säörskilt som vi ska på safari och grejer. Kul att stanna på savannen bland lejonen och kräkas
    Näe usch jag hoppas av allt som finns att jag ALDRIG kommer bli illamående.

Men jag förstår att du trots allt vill ha symptom. För min del kan det dock få räcka med ett LITET och lindrigt symptom.

Själv vaknade jag i natt av att jag hade ont i brösten... Större får de gärna bli men INTE göra ont.

näe jag vill nog inta ha några symptom alls. Men man får ju inte välja...

• nu är jag fruL

cicci: ha ha ha
    jag går också omkring och släpper giftgaser. men jag är mer "van" eftersom jag tidigare haft såna besvär emd laktosen. men min mage har också bubblat och fisit som attan.

bara 2 månader innan
    men då borde ju chefen ha sett något vid det laget kan man tycka.

• nu är jag fruL

hejsan kokosflingan
    Du är alltid saknad
    jag har mailat dig förresten

jag kommer inte tillbaka till stockhom förräns 18,30 på fredag. I min värld existerar inga halvdagar...
    så den kvällen är nog körd för min del. Söndag skulle passa bättre MEN jag måste kolla med maken först. Vi har ju en hel del som vi ska fixa innan resan och så har vi svurit på att skicka tackkorten i helgen. Pinsamt över ett halvår efter. men såna är vi

men jag återkommer jag VILL ju verkligen träffa er och hinka.... öhhhhhh....alkoholfri öl????

• nu är jag fruL

usch kolla kläder det värsta jag vet. jag skulle dock verkligen behöva det...
    ihhhhh vad trist.

Jag ska kolla upp hur min helg ser ut lite närmare. vore skoj att ses. kommer dock bli grymt sugen på öl....

åhhhh idag är jag så sjukt trött. jag får ingenting alls gjort. orkar verkligen ingenting

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• nu är jag fruL

hejsan snartis
    Kul att du dykt upp
    är orolig för dig gumman! vilken söt sambi du har!!!! precis så ska man göra i dessa lägen. Hurra för honom.

I natt fick jag skitont i bopparna och tänkte då på dig och hur ont du har. stackare. Jag hart en del av dina andra symptom men hoppas som faaan att jag ska klara mig från illamåendet. Ihhhh jag är livrädd för att må illa när vi ska ut o resa.

Jag håller på att försöka stålsätta mig för besöket hos doktorn. de ville ju INTE att jag skulle åka om jag blev gravid. det tänker vi ju göra...men...ja...

• nu är jag fruL

jag tror helt klart att månen kan påverka.
    Om månen kan orsaka såna enorma grejer som tidvatten varför skulle den inte kunna spöka med vår sömn.

Vår ena katt blir dessutom galen vid fullmåne och sover inte på nätterna. Visst han är katt...men mig är det också klös i

• nu är jag fruL

bra cicci
    och bra att du raderade några namn... jag skulle minsann ha tagit bort nåt till som den elaka vårt häxa jag är

men skiiit samma

ihhhhh ska man verkligen ha så här lite ork efter att ha vart ledig???+

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???