Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

oj vad mycket snack det vart om träning
    själv tränar jag aldrig. Jag rider men det är terapi inte träning,utan en terapi som är extremt bar för kroppen

undrar just hur länge jag kan hålla på med det... Kändes lite kontigt att sitta up på en rodeo häst i tisdags och veta att man har en boris i magen...

nåja vi får se.
    men slutar jag kommer jag ju inte röra mig alls och det är ju inte så bra. Men det finns ingen träning jag tycker är kul. Så... fy vad tjock jag kommer att bli

• nu är jag fruL

BRA för kroppen så klart

• nu är jag fruL

kan ju säga att det är betydligt säkrare att sitta på en häst än att gå ut och gå med en yster häst i ett band. Näe du då sitter jag hellre på, mycket mer kontroll.

• nu är jag fruL

ha ha ha cicci du är knäpp

fast min man kan inte lika många rörelser/övningar som hästen

näe usch jag kommer sakna ridningen så enormt. fattar INTE hur jag ska klara mig utan den. men det får gå. jag kommer få sjuuuukt abstinens.

mugglan: hoppning är min stora passion också särskilt i terräng. Men dressyr är ju som sagt grunden till allt. Jag är kass på dressyr men tycker det är kul ändå.
    Näe som allt i mitt liv så ska det gå fort och vara spännande och livligt, så såklart är det hoppning som är favoriten

• nu är jag fruL

ha ha ha
    det är kul att folk i den här tråden läser snick snack tråden och tvärtom

OT inlägg jag vet....

Har INGEN lUUUUUUUUUUUUUST!

• nu är jag fruL

ljuvlig :
    jag tror också att vi är nära. jag fick min Böj alltså ÄL den 14 december. Idag exakt 3 veckor sedan

usch för mig är alla symptom borta. Jag hade ju jätte många förut
    börjar nojja om att något hänt. FAST jag tror att om man ska få MF så måste det komma ut något, dvs blöda. Så innan det gör det så behöver jag nog inte oroa mig...

• nu är jag fruL

Angående förlossningar

Visst tror jag att det gör skitont och man kan spricka osv MEN kvinnor har fött barn i tusentals år utan bedövning och den super läkarvård vi har idag. SÅ varför oroa sig så mycket.

KLART det kommer göra ont Och visst du kanske spricker och kan inte skita på 3 på tre veckor
    MEN
    vad är det ni får ju en ljuvlig BEBIS som ni får behålla hela livet.
    vad är då momentan smärta.
    Det överlever ni.

Fokusera inte på smärtan utan vad som kommer UR förlossningen. och gör som cicci läs bara om när det gått bra. VARGÖR skrämma upp sig?

• nu är jag fruL

TACK cicci

skönt att andra kan tänka klart åt en när man inte klarar av det själv.

BRA att du ringde BM. 4 kg är väldigt mycket. Det kanske är så att du verkligen måste äta extra eller så under din grav (lyckost )
    Skulle du få komma på undersökning?
    Jag är inte orolig för pickn utan mer för din skull att du ska få brister osv.

• nu är jag fruL

silverdrake: testa CB kan man ta vid BIM.

sweetan: gumman KAN det vara så att du inte la något ägg denna månad? Förra månaden fick ju inte jag någon böj alls. Antingen missade jag ÄL och den kom tidigare eller så la jag inget ägg. Så tror jag att det var.

MEN som tröst kan sägas att månaden efter det förlorade ägget var just den månad jag blev gravid.
    KLEN tröst jag vet
    men...

MEN hade ni inte 6 alls innan ÄL? Sen Släpper ju ägget böj dagen. Många blir befruktade efter...så det behöver inte alls vara kört.

• nu är jag fruL

sweetan
    Nej gumman
    inte deppa ihop. MEN om du gör det så ska du göra det här med oss.
    Varrannan dag men det är ju jätte bra!!!!!!! då har ni gjort vad ni kan.
    Råkade ägget komma dagen innan du började testa så kan ni ju ha träffat rätt.

och jag tycker absolut inte att ni ska lägga ner verkstaden. Jag vet hur man stressar. Men kommer du verkligen kunna koppla bort verkstaden trots att du intalar dig det. Vet inte om jag hade kunnat det.

Usch vad jag skulle vilja krama om dig och krypa ner på golvet brevid dig och leta efetr ditt borttappade ägg.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???