Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

mindre:
    jag tycker det helt klart står att det är större chans att du INTE blir gravid om du låter ditt magproblem vara UTAN behandling.

Alltså ät din medicin det är det bästa du kan göra även ur grav synpunkt...

• nu är jag fruL

men helt klart som muggles skriver. det kanske finns n¨ågon bättre alternativ medicin! KOLLA!!!!!

• nu är jag fruL

Hej Cicci

Hur många gånger har jag sagt det??? Du är min GURU!!!!!!!!!! vad skulle jag göra utan dig???? PUSS

mindre jag tycker svaret är Klockrent jag skulle INTE hoppa över att ta medicinen om jag var du. jag tror att det kan ge värre komplikationer. Tro mig tarmen ska man inte leka med...celaki som du vet...

Själv har jag under våra försök ätit medicin hela tiden av dock annan typ...men. man ska helst inte äta den under grav så jag ska trappa ur den nu efter plusset. men jag pratade med min läkare innan och han sa att jag skulle fortsätta under försöken. för obehandlade åkommor är ofta VÄRRE än effekten av mediciner. Så FORTSÄTT ät den!

• nu är jag fruL

söndag passar bättre för min del. Men en viss reservation för om jag blir ÄNNU sämre...men det kan jag nog inte. Så söndag fungerar för mig. Mornington?

hmmm by the way...satt och funderade på Mamma Mia och jag kom på att de kanke har längre öppettider på östermalm...men jagb ska ringa idag.

• nu är jag fruL

Berocca tog jag med
    ha ha ha
    HELT piller besatt!
    men se till att peta i maken också!!!!!! Ni är två som ska vara på topp!
    Håller alla tummar.

mitt problem med berocca är bara att det smakar så illa.... får accociationer till någon vitamin i barndomen...urk...

• nu är jag fruL

hej moppy skönt att höra att du mår bra.

tack för grattis. Jag har fortfarande inte fattat det och kom i morse på att Näe det måste vara fel jag KAN bara inte vara gravid! Så jag måste ta ett nytt test i helgen HELT klart.

Jag kan säga att vi 6ade varje dag 1 vecka runt ÄL. Vi lyckades med det för att maken kom och hälsade på mig i hålan (staden ) och att jag enligt inrådan kastade mig hem från hålan då böjen kom.
    ALDRIG haft ett bätttre skäl till att skita i jobbet

Vi körde bakifrån, det ska ju vara bra om man har lutande tapp.

Jag åt MASSA piller: omega 3, Rosen rot, Bisolvin, Berocca, Mitt val kvinna.

Maken tog berocca, omega 3 och vitamax man. samt lite RR, kan säga att han inte tog alla piller varje dag...men nästan.

Symptomen kom såp snart som ett par dagar efter böjen.

• nu är jag fruL

moppy vi körde 2 dagar till efter böj dagen.

De allra första symptomen jag fick var molvärk som var kraftig. Samt en brännande känsla i bröstvårtorna. En dag så kändes det även som jag "frös" om livmodern och livmodertappen.

Några dagar senare kom stickningar på utsidan av ena bröstet. Molvärken höll i sig en vecka. Sen kom den tillbaka då och då. och ibland högg det och gjorde sjukt ont i sidan.

HOPPAS för er alla och jag kommer att hålla ihop med er även fast vi kanske är liiiite på olika sidor om plusset JUST NU!

Mindre skitbra att han inte jobbar natt runt ÄL HURRA!!!!

Lapinette: Kör i kväll! När man mist anar det händer det, så utan piller eller stress...kanske är rätta tillfället!

• nu är jag fruL

jag tror också att man ska undvika kaffe. Jag drack ju MÄNGDER förut. men den här månaden slutade jag helt. Okej ett par latte har slunkit ner totalt...men vad är det mot 10 muggar per dag?

Dessutom så drog jag ner kraftigt på rökningen. Rökte dock på ett par fester... men efter ÄL.

Alkohol däremot drog varken jag eller maken ner på utan drack precis lika mycket som vanligt... INTE bra jag vet...

• nu är jag fruL

muggles inte ccol vad det gäller missfall. MEN vad ska man göra? Jag menar jag kan ju inte göra något åt det. Visst oroar jag mig lite för att det ska hända, men jag kan ju inte påverka det mer än tänka efter lite. Så händer det så händer det. DÅ kommer jag dock behövas läggas in på psyket. Hoppas jag slipper det innan

Nu har jag ring till mamma mia på söder och fick en inskrivningstid först den 5:e februari alltså om en månad. Har det varit så lång väntan för er andra?
    Jag har för mig att cicci fick tid snabbt.

jag bad också om ett VUL och hon sa bara att jag skulle prata med BM om det då. jag vill ju helst göra ett innan jag stciker till Afrika...Vi får se om jag får det...
    Hoppas
    Funderar på att Maila till BM och förbereda henne på att jag kommer att krävad ett...

Vad tycker ni?

• nu är jag fruL

cicci:
    Då verkar tiden normal alltså...
    jag ska verkligen försöka få till VUL då eftersom jag ska ut och resa... hoppas det går att ordna.

cicci gumman
    jag läste precis om graviditeter och vikt och man bör inte gå ner för mycket i början av graviditeten. Jag tror inte det är någon fara, men du var ju så tunn innan. Jag tror faktiskt att du får lov att tänka på din vikt åt motsatt håll än alla andra. Du måste nog se till att äta MER än du kanske vill. För pickns skull. Du behöver ju inte gå upp...men ABSOLUT inte gå ner mer.

SAhiiiiiiiit vad vuxen jag lät. Kan det vara mammma hormoner tro

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???