Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

mamma mia har jag också hört gott om. Gjorde du ditt VUL hos dom?

Jag skulle nog under normala omständigheter inte gjort VUL. Men eftersom vi ska till afrika så känns det angeläget att kolla upp att allt är okej innan man åker så att man inte får blödningar eller komplikationer när man är där ute på savannnen.

sen vill jagf kolla igen när jag kommer tillbaka att allt fortfarande är okej.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    kokos
    vad sa data supporten på ditt jobb
    eller fixade du den privat????

• nu är jag fruL

hej då cicci raringen ses i mörrn

kokos
    ha ha ha
    undrade han inte lite över varför du har listor med massa konstiga namn och datum och är de blev gravida
    han måste tro att du är värsta pervot

fast det är klart ....du kanske inte visade den filen

usch jag är så trött och har inte gjort ett skvatt idag INGEN moptivation alls

• nu är jag fruL

kokos
    Då kanske du klarar dig ett tag till då...från att bli klassad som galet pervo eller nåt annat

mindre...hmmmm jäklarns vad du har symptom gumman. Kanke även att äta för mycket är ett symptom?

• nu är jag fruL

ha ha ha
    ja min make skulle nog också fly av 70 dagars pms...det har nog varit illa nog ändå med mina svängningar

jag tror faktikst att vi alla nästan mer eller mindre varit skengravida under hösten. Hur kan man annars förklara alla våra symptom som vi verkligen kännt. Vi kan ju inte ha inbillat oss ALLT eller...?

• nu är jag fruL

väääääääääänta kokos
    har ni köpt ny bil eller????
    Kör försiktigt och puss
    trots att du inte svarat på mitt mail

SNARTIIIIIIIIIIIIIIIIES

kul att du dykt upp gumman lilla
    har hört mycket gott om mamma mia som ju ligger lägligt till på söder. MEN de har bara öppet till 16 på dagarns...vilket ju blir svårt när man jobbar.... men det kan ju gå att ordna.
    Annars finns ju gamla stan och barnängen som ju är lite längre dock. Sös tror jag också har... men mamma mia ligger bäst.

Har du inte hört något från sös än?

• nu är jag fruL

finns vel ingen anledning att boka av tiden riktigt än va? ge inte upp gumman!

• nu är jag fruL

galningen
    heeeeeeeeeeeej
    värst vad du vart tyst idag

jobbigt med data strul lapinette skulle aldrig orka börja jobba nu. Måste du få klart något eller?

• nu är jag fruL

snartis
    näe avståndet och att det är lätt att ta sig dit verkar vara bland det viktigaste trots allt...

• nu är jag fruL

snartis
    Nääääääääääääe det är för tidigt att kasta ut julen

granen som vi haft inne sen 1a advent och som därav är lite trött.... åker ut i helgen ALLT annat blir kvar till slutet av januari. Hur sjutton ska man annars överleva vintern och mörkret
    näe mer jul

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???