• JimmysVeronica

Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!

Heej!
    Jag känner nu i efterhand att det är en del saker jag skulle vilja ha gjort ogort mm:

Speciellt:
    Sytt ihop under & överdelen eftersom att underdelen rasade vid altaret och alla såg stringen!

sen hade jag nog felat ha en till extra fotograf...

sen så var den en PUCKAD jävla familj som tog tårta innan brudparet!!! ( dom har fått sin utskällning )

Sen så kom samma familj utan kavaj fast d stod på inbjudan + att deras son som var brudnäbb kom i skitiga gympaskor.....

+ att jag nu efteråt känner att jag hade verkligen velat gå ner 10-20 kg till i vikt!!Kämpade dock på och gick ner 11 kg... men är inte alls nöjd nu efteråt....

fler som har saker som inte gick som planerat?

• Svar på tråden Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!
  • brud-feb-08

Det låter inte som en så bra gäst-familj. Hur ursäktade de sig.

Det gäller ju att gästerna uppför sig, men det är ju inte direkt någonting man kan skriva på inbjudan :)

• nenne78

jag hade nog tagit en annan kyrka - den vi var i hade så stort avstånd mellan kyrkbänkarna och altaret, så vi hamnade väldigt långt från dem och de som sjöng. Och ackustiken var riktigt dålig så många hörde inte sången. Och sen såg de inte oss.

Liten petitess!

hmmm... näe det är inget annat jag skulle vilja ändrat på. allt annat var över förväntan och inget kunde gjorts bättre

• Lellan

Jag var supernöjd med det mesta, men är det någonting jag skulle ändrat på så skulle jag ha tagit en större lokal,blev lite trångt. Sen skulle jag valt en annan vigselförättare han som vi hade var superförvirrad.

• Lucia05
    Så kjolen bara ramlade ner?
  • JimmysVeronica

Lucia05

mmm... Hemskt!!! Precis vid altaret!!!
    Oförglömligt minne!!!

• Fru Brorsson

Allt var så perfekt. Önskade bara att tiden inte runnit iväg så snabbt. Helt plötsligt var hela dagen som man planerat så länge över....snyft.

• Therese33

Det mesta var perfekt men det som jag tyckte var lite tråkigt var att en del gäster gick så tidigt från bröllopsfesten... ville att den skulle hålla på längre men det är väl så när många äldre är med...

• Frullan

Att de som drack alkoholfritt inte hade fått dricka till första skålen på middagen. Hela inledningen på middagen var lite skakig och till slut fick jag själv springa ut och hämta den alkoholfria drickan. Men serveringspersonalen tog sig efterhand, mycket tack vare stödet från vårt värdpar. Vissa av inbjudningarna kanske man skulle prioriterat om, men det var det svåraste av allt - vilka man skulle bjuda. Inga stora grejer och på det stora hela är jag jättenöjd!

• HeWi

Jag är verkligen jätenöjd och lycklig över vår bröllopsdag och är väl inte direkt missnöjd med något men i efterhand såhär hade det varit bra med mer serveringspersonal. Och så glömde vi av att ta familjekort + att vid fotograferingen skulle en till tagit bilder, så man hade haft ännu fler! :) Annars som sagt; mycket nöjd.

• fröken Inga

Sitter här med anteckningsblocket och röda pennan. Tack för att ni delar med er till oss som har den stora dagen kvar!

Svar på tråden Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!