• JimmysVeronica

Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!

Heej!
    Jag känner nu i efterhand att det är en del saker jag skulle vilja ha gjort ogort mm:

Speciellt:
    Sytt ihop under & överdelen eftersom att underdelen rasade vid altaret och alla såg stringen!

sen hade jag nog felat ha en till extra fotograf...

sen så var den en PUCKAD jävla familj som tog tårta innan brudparet!!! ( dom har fått sin utskällning )

Sen så kom samma familj utan kavaj fast d stod på inbjudan + att deras son som var brudnäbb kom i skitiga gympaskor.....

+ att jag nu efteråt känner att jag hade verkligen velat gå ner 10-20 kg till i vikt!!Kämpade dock på och gick ner 11 kg... men är inte alls nöjd nu efteråt....

fler som har saker som inte gick som planerat?

• Svar på tråden Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!
  • kawa

Jag ångrar oxå att vi inte tog fler familjekort och kort på oss tillsammans med tärna och bestman. Trodde liksom att det kan vi göra sen....
    Sen önskar jag att vi hade beställt mer mat (fler portioner) från cateringfirman, för så som det var nu räckte inte maten till serveringspersonalen och alla gäster som vill kunde inte ta om!! Jag hade beställt så att det var 2 portioner mer än vi var som skulle äta, men när en stor del av gästerna består av hungriga karlar så går maten åt... Ändå hade jag ringt och pratat med cateringfirman innan för att försäkra mig om att portionerna verkligen var väl tilltagna.
    Sedan finns det en hel del andra grejer som jag önskar att man inte hade behövt lägga ner så mycket tid och energi på innan.
    Men jag är ändå helnöjd med dagen som blev allt jag önskat och lite till!!

• Lilla sjöjungfrun

Vår dag blev mer underbar än jag nånsin vågat önska. Allt flöt på perfekt. Det blev lite strul för vårt värdpar innan vigseln men det ordnade upp sig.

Det enda jag skulle ha gjort annorlunda var att ta fler kort på var och en av oss (min man och mig). Vi har hur mycket bilder som helst i olika kombinationer med folk men nästan inga på en i taget av oss.

• SpookysKira

Jag var saaa missnojd med mina blommor. Om jag kunde gora om nagaot sa skulle jag ha valt en annan florist, som faktisk brydde sig om hur jag ville att de skulle se ut. Som det blev nu betalade jag $1000 for fula, bebisrosa rosor som var halvdoda innan vigseln ens paborjats. Jag trodde de var rester fran gardagens brollop nar jag forst sag dem...men nej, de var mina. Mina otroligt fula blommor.

Det enda missodet pa hela dagen, iofs, men anda en viktig en for mig.

• Linofin

Jag maste bara fraga JimmysVeronica:
    Vad var det for fel pa de som tog tarta innan brudparet?!!! Hade de aldrig gatt pa brollop/fest innan?

• msb

Välldigt ohyfsat att ta tårta innan brudparet.
    FY SKÄMMS.
    Jag skulle bli fly förbannad.
    Det var bra att du gav dom en riktig utskällning.
    Kan förstå om det är barn som gör så.
    Men vuxna människor............

• Pomodoro

Och aven om ett barn skulle bli otalig och vilja ha tarta innan brudparet sa maste ju foraldrana ha nagot sorts ansvar!

• msb

Pomodoro.
    Håller med .
    Det är dom vuxnas fel,har dom ingen skam i kroppen.
    Jag är inte nå vett och etikett,men om någon skulle skära i våran tårta för oss då skulle jag bli både sårad och skit arg.

• diana23

är hel nöjd med hela dagen...alla gick inte från festen typ förren 2 på natten..till o med dom äldr..mormor osv hihi rätt kul att dom hade så kul.Mannen och jag gick vid 2 och då var alla kvar nästan hihi..var helt underbart!!
    om jag ska hitta nån fel så är d nog att d är mpnga fina bröllopsbilder jag sett jag skulle vilja gjort på fotona..men blev nöjd med våra

• bulldog

Supernöjd med det mesta! Bland annat min billiga klänning från Kina som visade sig vara omöjlig att smutsa ner :)

Men... Fler (porträtt)bilder på oss, hur kunde vi missa att ta på oss tillsammans med vovvarna (vår familj ju)? Och mer personal, verkligen dumt att snåla in på. Kan inte fatta att jag klantade mig med det, har själv jobbat på så många fester. Glömde väl bort att JAG inte kunde jobba på den här ;)

• JimmysVeronica

Linofin

saken var den att det var min mans syrras familj!
    Och deras förklaring var att deras barn inte tyckte om tilltugget som fanns....
    men det är en j-ligt dålig bortförklaring! Det fanns bullar, kakor mm som dom kunde ha tagit!!
    Men dom e som dom är... och dom kommer aldrig att träffa mig igen!!! Dom har gjort bort sig förr.... och nu var det f-n sista gången!!!!

Svar på tråden Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!