• Izunia

Summan av allt fortsätter

hej tjejer, det var ett tag sen jag skrev här. Har haft mkt att göra men har kikat in här da och da.

ang fotoalbum...först igar mailade jag iväg vilka bilder vi vill ha i var bok som fotografen ska trycka med bröllopsbilder. Det var ju ofantligt manga bilder och jag gick igenom dem varje dag för att jag trodde att jag skulle hitta bättre än vad jag hittat tidigare..ren plaga.

Sen har jag det här roliga med tackkort.. Ohh vilken mardröm alltsa!
    När jag ska hämtat bilderna pa framkallning sa har dem satt en ful vit ram pa langsidorna av bilden.. (jag har beställt bilderna genom nätet). Det ville jag absolut inte ha, men dagen efter var de sa snälla att de tryckte ut 100 nya till mig! :)
    Hemma hade jag tänkt att börja verkstan, och det är ju saaa jobbigt med pyssel igen. Jag är trött pa det! Papper som fastnar i skrivaren och blir alldeles kladdiga av bläck, rosetter att knyta (sidenbanden tar slut) och embossing att stämpla...och sa tar glittret slut!! ahh... :[

Jag hade tänkt att fa iväg dessa miljoner tackkort innan bröllopsresan och vi reser faktiskt om ca 1 vecka! :)
    Sa härligt! Vi har en underbar hytt och det ska bli sa skönt med sol.

Lapienette, var Bond bra? Jag och min man hade tänkt att se den idag!

• Izunia

ahh jag är sa f**bannad.... Tro inte att varmluftspistolen gick sönder nu!? När man är sa nära slutet....?!! Oh jag ska slänga tackkorten nanstans....:[

• Izunia

G: Yes jag är en galning bakom leendet! ;)

• Izunia

Trollsländan jag tänker ocksa hela tiden "innan jul"... Men nu är jag färdig med alla...har nagra sidenband kvar att knyta. Jag har gjort 70 tackkort och är lagom irriterad över "egen produktion"! haha! :) Skönt att veta att jag inte är själv!

Nu är det knappt en vecka kvar till var bröllopsresa och det känns underbart. Trist bara att dollarn är slut pa alla Forex..populärt nu när den är sa lag. Far väl skynda mig och växla i veckan.

• Izunia

Trollsländan jag haller absolut med dig...jag är helt nere nu vad det gäller jobb. Jag far ju inget! Vilken tur att man pluggade pa högskolan.. haha... :(
    Jag ska söka ett jobb nu som jag verkligen vill ha! Men mina förhoppningar om att fa det är lika med noll.

• Izunia

Bildspelet var underbart! Ni var sa vackra och fotografen var riktigt duktig...min man tyckte mycket bättre om honom än var...

Hur länge var han med er och vad kostade det om jag far fraga?

• Izunia

Stålis vad fint! Det är precis sa jag vill bo! Nothing more nothing less!

Trollsländan tack! Jag vägrar sälja slöjan! :) Nagra som ville haden. Den är sa fin...!

• Izunia

Oh trollsländan..jag vet hur det känns. Jag känner mig sjuk av oro att inte ha jobb..Bara utgifter.. :(

Vi köpte ny bil innan bröllopet för att min man ska kunna köra alla sina högtalare och andra accessoarer! ;) Det blev en Honda C-RV (jeep). Jag är ett Honda-fan, men det var INTE lätt att bli av men min super sportiga, fullutrustade Honda Prelude.. Jag älskar bilar och alla dess tillbehör.. Nu far jag leka vuxen i familjebilen istället för att köra illegal street racing! :D

• Izunia

fartblind...? Här är en till som ALDRIG kan halla hastighetsbegränsningar! fast med de nya dyra böterna...Jag har aldrig kört sa lungt som jag gör nu! :)

• Izunia

Jag far väl hoppas pa att jag har blivit klokare! :)

Svar på tråden Summan av allt fortsätter