Summan av allt fortsätter
yes!! Jag klarade mig med högsta betyg! ;) Det gick snabbt och smärtfritt ocksa!
Nu ska jag bara boka in min sista intervju... den är jag nervös över!!
yes!! Jag klarade mig med högsta betyg! ;) Det gick snabbt och smärtfritt ocksa!
Nu ska jag bara boka in min sista intervju... den är jag nervös över!!
tack!! :)
margaux vilken händelsefylld resa ni har haft! Kul att ni kom hem hela. Det verkar har varit väldigt spännande.
gemma...jag har ingen klarhet längre!! Jag plagas oändligt nu. Intervju pa tisdag. Jag hoppas verkligen pa jobbet. Men nu har jag fatt ännu ett svar fran olympiska... Ett stort projekt i Lausanne sista veckan i maj till början av september...!!! :o Jag är totalt förvirrad nu. Skitbra om jag INTE far jobbet jag sökt.. annars blir det stora problem... Jag är villradig! hjälp... :(
mlu...!!
Jag undrar ocksa vad som hände!?
Jag förstar inte heller hur man kan dra samma dag.. har man inte haft tid pa sig att ta upp det med sin partner innan...??
Jag hade dödat honom! Vart tog han vägen? Har ni haft nagon kontakt sedan dess? Det är iaf han som kommer att leva med resten av sitt liv. Hur kan man göra sa mot nagon annan...?!!
margaux först nu fattar jag att du är utvandraren! Se sa lite tid jag spenderar här... ;)
Imorgon ska jag pa min final interview...Nervös!! Oh Yes!!
Margaux och Gemma...tack för ert stöd! jag känner mig lite kluven inför imorgon.. kommer säkert inte kunna sova. Sitter och tänker pa hur otrevliga och taskiga de kommer att vara mot mig imorogn..:( Men klumpen i magen av nervositet försvinner inte heller.
mlu, jag haller med Stålhandske. Tänk om han sagt det till dig dagen efter... eller.. Han kunde klart hanterat detta bättre. Tusen ganger bättre. Men tur ända att du inte hann gifta dig med denna man.
Idag har vi köpt en 50" plasma... :D Den är super über snygg!
tack för alla tummar som hallts! Det maste fungerat da de ringde mig efter 1 h och sa att jag fick jobbet! :D
Känner mig hur glad som helst!
tack!! äntligen händer det saker... :)
Margie har inte berättat än vilket jobb det är men det kan man va?!
Jag har fortfarande kvar allt det där gamla i tankarna men far skjut upp det tillfälligt.
det later spänannde Gemma! Jag har själv beställt en klänning fran Kina idag till min vänninas bröllop. Hoppas den blir fin...
tack alla ni! Först idag börjar det sjunka in. Känner mig lite gladare!
Jag ska faktiskt jobba som flygvärdinna. Det är langt ifran min utbildning men jag tycker att det ska bli jättespänannde!
Margie jag hittar inte klänningen. Det gar ju inte att söka pa namn. Vilken underrubrik gar jag in pa?
margie vilken fin klänning! Verkligen romantisk! Ryggen var däremot sexig!! :D
Vilken grym otur du hade igar!!! :(
Ja det är för sas som jag ska jobba. Det har varit riktigt pafrestande att ga pa sa manga intervjuer. För även om man var nära var man även sa langt ifran.. Men nu är jag framme! San här tur har aldrig jag!
lapinette, jo fräsch...haha vi far se hur jag ser ut efter nagra turer!!
ahoj tjejer!!
Nu är man tillbaka och ganska sliten efter resan.. Men innan man maste äta (innan man svimmar) var man ju tvungen att titta till pa bt!
Jag far läsa ikapp lite senare.
Över gränserna? Räknas, bosatt i sverige med polsk bakgrund, gift med australienare som man träffat i österrike? :D hahah!