Summan av allt fortsätter
Tro mig, jag testar. Om jag går igenom alla tonerna på båda orden och alla kombinationer, någonstans borde det väl gå fram?
Tack!
Tro mig, jag testar. Om jag går igenom alla tonerna på båda orden och alla kombinationer, någonstans borde det väl gå fram?
Tack!
God eftermiddag och God morgon på er! Hoppas att er måndag är allt ni önskat er. :)
Är det inte Utvandraren som har en solitär bamse från Tiffanys? Jag kan inte med att prova sådana dyrgripar innan jag vet att H är inställd på att köpa en riktigt trevlig sten till mig. Dessutom skulle jag med all säkerhet tappa den, så slarvig som jag är. Trist nog så är H medveten om den egenskapen hos mig, så det blir ytterligare ett argument för honom när vi diskuterar ringar! Men läckra, det är dem allt!
Gemma, SÅ duktig du är med tentorna! Hur ska du fira att du genomfört dem?
Lapinette, hur går det med 24, har glömt att fråga?
Vi har tittat igenom ALLT, även fyra av de allra färskaste avsnitten av 24, varav tre av dem ännu inte ens har sänts i USA. Fråga mig inte hur det gick till, tydligen "läckte" avsnitten ut på nätet innan sändning. Trist för FOX, kul för Stålis. :)
Gemma, vi har haft 20 grader, uppehåll och relativt mycket sol i över sex veckor nu. Kommer inte ens ihåg när det regnade senast! Fast jag läste idag att det skulle regna i några dagar nu, det är välkommet.
Har ni sugigt väder? Minusgrader?
Gemma, jag har inte varit på Hainan, men H's kusin, fru, bror, brorsbarn samt mor var i just Sanya veckan innan jul, och de tyckte att det var jättefint! Fina stränder, skönt i vattnet, ännu inte för exploaterat, trevliga hotell bland annat. Downside; För mycket ryssar.
Tror inte att du ska oroa dig för inrikesflygen, jag har inte heller flygt inrikes här, men har hört att det är precis som vilket annat inrikesflyg som helst.
Jag ser fram emot en utförlig rapport när du kommer tillbaka, jag litar inte på H's kusin, då han är en sån som tycker att ALLT är fantastiskt..
Hotellet såg jättefint och lyxigt ut!
Dagens märklighet i Kina;
Grannarna nackade en höna vid soptunnan, slaktarkniven i högsta hugg och huvudet av.
I ett lyxområde, mitt på dagen.
Och jag reagerade inte ens, bara hejade i förbifarten. :)
Nu ska jag kolla på 2007 Golden Globe Awards!
Åh Utvandraren.. Du är underbar.
Mer vinkunskap, snälla!
52 miljoner?
:)
Har hört uppgifter på emellan 40-60 innan, har ingen aning om vad som stämmer.
Visst är det helt fantastiskt mycket?!
För ung? För många dåliga minnen från dåligt vin under tonåren, som är alldeles FÖR färska?
Jag tror att det är min ursäkt! :)