September 2007 Nr2!
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
hjälp! ska gifta mig 29.e september, men har inte gjort nånting! har köpt klänning dock..
nån annan som inte gjort nånting?
Det lugnt! Du hinner! September är ju inte högsäsong för bröllop!
Se bara till att boka kyrka å festlokal snart så är det nog lugnt!
ska vara i rådhuset, så bara där blir det nog också lugnt. har mailat (Sent igårkväll) förfrågan om festlokalen.
dessutom måste jag ju bli av med gravidkilona!!! men ok. jag har 10 månader. om jag tar 1 kg per månad så borde det ju vara lugnt
Jämtlandstaus, välkommen till tråden!
Du hinner det är ju gott om tid kvar.
Själva gjorde vi en halv omvändning igår och beslutade oss för att skippa middagen och ta den på tumanhand och sen ta en fest under med avslappnade former på kvällen med alla gästerna. Då tänkte vi ha lite lättare plockmat, tårta, kaffe och bar. Hur tycker ni det låter?
Få se om jag fattat det hela, först vigsel, sen käkar ni ensamma å sen fest?!
Jämtlandstaus 29 september!! me too
jag är en planeringsmänniska så jag har planerat en hel del
hur kommer det sig att ni valde det datumet??
Billa, det är rätt uppfattat.
Oki!
Vad ska gästerna göra när ni äter då?!
Tycker det låter som en toppenlösning! Det blir nog en väldigt avslappnad fest!
Billa, jag tycker att det är bäst om de hittar någonstans att äta. Det kommer vara jätte långt mellan vigseln och festen så många kan åka hem och äta.
Vi vill ha en avslappnad fest.
september mys - jag är produktionsledare så jag jobbar med planering hela dagarna, men det har liksom känts så långt borta.
datumet blev lite en slump ville ha på hösten, vi valde först 6 oktober, men en släkting och tillika toastmaster kunde inte då så vi valde om