September 2007 Nr2!
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Hej alla brudar!
Hoppas ni hittar hit igen!!
Det börjar närma sig nu! Hur långt har ni kommit?!
Länk till förra tråden!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1839579.html
Åh, nu är det bara 260 dagar kvar :)
Har börjat knåpa på vår bröllopshemsida: love15september2007.weddingannouncer.com
Nej, jag känner att jag borde sätta fart och faktiskt fixa med save-the-date-korten som ska ut i februari och att jag borde boka frisör snart med.
Fast det är en himla massa saker som ska göras, ska nog beställa klänning i mars så kommer den lagom till juni/juli.
Vi ska ha en inför bröllopet middag/lunch ganska snart.
För oss är det "bara" 246 dagar kvar!
Vi har också börjat knåpa lite smått på en hemsida: 1september.weddingannouncer.com/welcome.html
Hej!
Tänkte lägga till mig på denna tråden också. Har bokat kyrka och festlokal den 29/9-07 vilket känns helt underbart. Jag får lov att gratulera alla er lyckliga brudar och hälsa gott nytt år!
Kram Puzzis
puzzis
hehe samma datum
vart gifter ni er?
Hej hej. Här kommer en septemberbrud till. Kul att läsa alla lyckliga, pirriga inlägg här. Precis som jag känner mig. Pirrig, lycklig, kär. Men hjälp vad mycket det är att ta tag i när man börjar titta i planeringslistan. Vi har bara bockat av en enda ruta ännu. Bröllopet blir i Råda kyrka, strax utanför Gbg, den 8 september.
Hej
Jag vill också vara med på listan. Vi gifter oss den 15/9-07 i Karlskoga Kyrka. Än så länge är kyrka och festplats bokat samt jag ägnar dagarna åt att plöja bröllopstidningar för att hitta inspiration till brudklänning (mamma syr), inbjudningskort (vi gör) samt ringar... Är ledig fram till 8:e - så härligt, så då ska jag styra upp planeringen. Än har vi inte frågat några värdpar, brudtärna, best man etc - har ni andra? Tycker det är svårt att bestämma sig.
1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg
polacad, en liten kyrka i Transylvanien
8:de ; lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
grekens, rastaborgsslott, ekerö
Rikardsbrud, Råda kyrka, Göteborg
15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
Tossi, Vinköls kyrka, Skara
Lilltjejen80, Karlskoga Kyrka
22:a ;den lilla bruden, Älvsjö
29:de september mys, kvarsebo kyrka, norrköping
puzzis, ?
Lilltjejen80, vi har iaf frågat alla som vi har kommit på en uppgift åt.
Vi ska ha en lunch vecka 4 för alla inblandade, vi ska ju skicka save-the-date-korten i februari.
Hej!
Ursäkta att jag inte har svarat men det har varit lite mycket det senaste. Vi ska gifta oss ihagshult kyrka utanför Skillingaryd!
hur går det för er...mycket att tänka på? *L*
Jag har börjat lite smått med inbjudningarna nu!
Vi ska oxå skicka std korten i februari!
Skicker ni sånna till alla?!