• Svar på tråden September 2007 Nr2!
  • Zollan

Tack Tossi!

Vi har bokat festlokal, fotograf, köpt kläderna båda två, slipat på gästlistan rätt så bra, valt färgtema å lite smått och gott. Kyrkan och prästen ska vi ta och boka snart, tror inte att det är så bråttom på den fronten...än:)

• Zollan

När gifter ni er Tossi och var?

• Zollan

Förlåt, såg det nu....som jag sa innan, är ju ny här ;)

• brud 070901

hej på er... är också ny på tråden, gifter mig den 1/9 i farstena kyrka och har festen på Rånäs slott.. hur långt har ni kommit ??? vad ska man absolut ha gjort nu och vad kan man vänta med lite?

kram på er alla

• Zollan

Hej brud 070901 och välkommen hit! Jag är också ny här. Skrev här tidigare hur långt vi har kommit. Tror att festlokal, fotograf och präst/kyrkan ska man nog boka så fort som möjligt.

• brud 070901

tack tack Zollan! ja det var ju det där med fotograf!!! vad ska det kosta och hur hittar men en bra till ett rimligt pris???

• Zollan

Jag bor i Växjö och har fått höra om en trevlig tjej som jobbar som fotograf, Emelie. Tog kontakt med henne direkt, därmed bokade vi henne. Jag är lite dålig på priser, men hon kom med ett förslag, 3800 kr för 20 bilder. Tyckte att det var helt ok.

• brud 070901

vi hade tänkt oss att ha en fotograf under hela dagen och ta både "vanliga" bröllopsbilder och bilder i reportage stil. har kollat runt och känner mig helt snurrig av vem man ska välja??

• Zollan

Var finns du? Kolla runt här lite på BT, du kanske får lite mer idéer och tips. Jag är väldigt dålig på detta känner jag, därför kan jag tyvär inte ge dig något bra tips. Önska dig lycka till!

• Tossi

Välkommen du också brud 070901!
    Jag tror det är viktigast att boka kyrka, festlokal och fotograf. Det är nog dags att börja tänka på frisör också om man ska ha någon populär vill säga.

1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg
    polacad, en liten kyrka i Transylvanien
    brud 070901, farstena kyrka

8:de ; lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
    lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
    grekens, rastaborgsslott, ekerö
    Rikardsbrud, Råda kyrka, Göteborg

15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
    Tossi, Vinköls kyrka, Skara
    Lilltjejen80, Karlskoga Kyrka
    Zollan, St Mikaels kyrkan

22:a ;den lilla bruden, Älvsjö