Sex på bröllops natten
Hejsan
Jag har en fråga om sex.
Är de vanligt att vara för trött för att ha sex på bröllops natten?
Ni som gift er hur va de för er?
Hejsan
Jag har en fråga om sex.
Är de vanligt att vara för trött för att ha sex på bröllops natten?
Ni som gift er hur va de för er?
Jag var hyfsat trött och lullig, men min man var på så det var bara att tuta och köra. För min del var det inte så viktigt, men min man hade ansträngt sig så för att natten skulle bli något alldeles speciellt, så det blev en del myspys på natten ändå.
Jo.. nat blev det.. om än inte det bästa vi ngnsin lyckats med Man var ju bade trött (klockan hann bli 06.00) och lite lullig av all champagne. Men det var mysigt ända. Tror att det är viktigt att inte sätta san press pa sig - blir det sa blir det och blir det inte.. ja da har man hela livet pa sig!
Kanske har jag fel, men jag antar att bröllopsnatten hade en helt annan innebörd förr, eftersom det var första natten tillsammans. Numera har man ju förhoppningsvis tillbringat nätter ihop redan, så det blir inte riktigt lika spännande kanske... ;)
Vi kommer att sitta på ett plan till Thailand på vår bröllopsnatt, så inget 6 för oss
Marsfrulan: Om ni inte funderat på att gå med i tio tusen metersklubben!
Har inte gift mig änn, men dom jag känner väl som har gjort det var för trötta sa dom... Sen har man ju rätt mycket tid resten av livet:)
Jag hade bestämt mig innan att vi skulle ha sex på bröllopsnatten så det hade vi. Lite trötta var vi väl men jag skulle aldrig vilja avstå ifrån det.Enligt mig så tycker jag att det hör till traditionerna.
Strumpan.
De tycker jag med. men jag begär inte att han ska orka.
Vi hade pratat om det innan, attblir det så blir det.... Och det blev! Och bra var det oxå...
Jag är ju inte gift än, men tänker så här om min egen bröllopsnatt. Självklart vill jag att det blir av - det hör ju som sagt till. Men eftersom att jag vet att det blir en del dricka, och efter alla våra år tillsammas vet jag att det inte är en så bra kombination, så jag är införstådd med att det kanske inte blir av. Blir nog mycket besviken om det inte blir av.
Men det var nog större förr som några har skrivit. Då var man ju oskuld (oftast), jag har ju varit tillsammans med honom i 13 år och vi har två barn ihop.