• Melleni (4/8-07)

Sex på bröllops natten

Hejsan

Jag har en fråga om sex.
    Är de vanligt att vara för trött för att ha sex på bröllops natten?
    Ni som gift er hur va de för er?

• Svar på tråden Sex på bröllops natten
  • Too Be  gift nu

Vi gifte ju oss helt ensamma i Las Vegas och eftersom allt var klart och vi var "hemma" på hotellet vid 8-tiden så hade vi vårt bröllopsnatts-sex redan då;):)

• 22 juli 2007

Vi hade ingen sex, men hade diskuterat innan hur den andre skulle känna om det inte blev något. Vi prioriterade att vara kvar på festen till SENT och har en liten tjej vilket gör att man aldrig är särskilt pigg...Det kändes ändå skönt att vi hade pratat om det innan så man visste att den andre inte hade massa förväntningar.

• gummisnoddas

Trodde ALDRIG att det skulle bli så efter den långa dagen... Men det ÄR fantastiskt att titta på varandra efter bröllopsfesten och säga "du är min make nu, ja...och du är min hustru.." Bara DET är ju värt att slita av sig bröllopskläderna för!!! Så.. så fick det bli

• Melleni (4/8-07)

gummisnoddas

Ler...

• Tesan78

Var inte i säng förrän 4 på morgonen så vi skippade sex då och väntade tills vi vaknade....

• Fru Studstjej

Tror att de flesta ställer in sig på lite rajtan tajtan på bröllopsnatten Men så väl när man kommer hem och är sååååååå mätt, helt slut av all spänning och har druckit x antal vin och drinkar...ja då är mysande och sömn mer lockande. Så var det för oss iallafall =)

• jenbp

Om man inte orkar älska, kanske annat mys kan vara på sin plats! Tex lite skön massage efter alla spänningar som satt sig under dagarna innan...Vem vet, kanske kommer orken tillbaka då!?

Oavsett tror jag att det kommer att bli den bästa dagen någonsin!

• TingelingAnna

Nope, här blev det inget. Drack lite champagne o sen somnade vi. :)

• 17/6 -06 - nu gift

vi hade det men det var väl inte bästa sexet vi haft

• Lady o Lufsen

17/6-06:

Vi har samma datum

Svar på tråden Sex på bröllops natten