• Melleni (4/8-07)

Sex på bröllops natten

Hejsan

Jag har en fråga om sex.
    Är de vanligt att vara för trött för att ha sex på bröllops natten?
    Ni som gift er hur va de för er?

• Svar på tråden Sex på bröllops natten
  • atten

vi hade sex på bröllopsnatten, men så hade vi också väntat med det tills dess, så som man gjorde förr. så för oss var det helt självklart att ha sex, fast vi var trötta. fantastiskt var det inte, men helt okej.

• firren

Atten, hade ni aldrig haft sex innan bröllopsnatten. spännande och ovanligt. Blir det som man hoppats då?

• Melleni (4/8-07)

atten
    Ovanligt, kul att höra att de kan va så än i dag.
    hur länge har ni hållt i hop?

• Suzy

Det blv inget sex på brölopsntten för oss, men det har hunnits med både före och efteråt, så det är lugnt! ;)

• jocelyn

Note to self; skippa korsetter.

Jag tror nog att jag kan leva med om vi inte gör det just då, tänk om man inte har lust/mår dåligt/bara vill ligga o mysa? Varför ännu ett pressande stressmoment? Nä, den natten tar vi som den kommer!

• Rosenhaga

Aldrig i livet, vi kröp ihop och somnade med värkande fötter och härliga bilder på näthinnan och musiken ringande i öronen.

Morgonen därpå efter en trevlig frukost, en tupplur på maten är det en helt annan sak.

• Melleni (4/8-07)

A ha ha...Man får se hur de blir.. Tack för att ni delar med er...

• Fru Henax

Nej, det hade vi inte.
    Efter en liten efterfest i vår svit med några av gästerna så gick vi och la oss och pratade om hur underbart allt hade varit. Och efter 10 minuter sov vi sött båda två!!

• ssart

Inget sex på bröllopsnatten för oss heller. Vi somnade direkt. Men som sagt, på morgonen är man pigg igen...

• Fru Brorsson

Inte här heller! :) Vi läst i gästboken lite sen somnade vi så sött!

Svar på tråden Sex på bröllops natten