• Melleni (4/8-07)

Sex på bröllops natten

Hejsan

Jag har en fråga om sex.
    Är de vanligt att vara för trött för att ha sex på bröllops natten?
    Ni som gift er hur va de för er?

• Svar på tråden Sex på bröllops natten
  • amorin

För oss blir det nog fest hela natten och in på morgonen, så vi kommer nog att slockna ganska fort. Tror att det är ganska vanligt att man inte orkar den natten.

Men min lilla pappa som bokat hotellövernattningen åt oss har bokat två nätter. Han tyckte att det var lika bra så att "de äkta makarna skulle få lite mer tid med varandra ".

• fröken Inga

Det man inte orkar på natten kan ju alltid göras på morgonen. De flesta hotell hyr ut bröllopsviten med senare utcheckninging.

• Melleni (4/8-07)

amorin

Va snällt av far din

• brun ögd

Oj, oj så klart man måste ha sex. Fast man var skit trött/full och helst hade velat sova, Men sex på bröllopsnatten var ett måste!
    Däremot försvann vår mysiga morgon tillsammans då vi vart tvugna att åka tillbaka till kyrkan för att hjälpa till att plocka lite :(

• viktualia

vi var oförskämt pigga när vi kom hem från festen, så efter en timmes prat om allt som hänt så blev det lite rummel i sänghalmen minsann! riktigt mysigt!!

• Melleni (4/8-07)

När man läser allt vad ni skriver så börjar man ju bara längta mer till bröllops natten:)

• snuttungen

Ja, vi var så himla trötta, så när vi äntligen ramlade i säng så låg vi bara och tittade på varandra och undrade om man verkligen måste ha sex på bröllopsnatten. Vi kom fram till att det borde man nog, så det blev något slags superfnissigt övertröttsex... men mysigt var det, ler för mig själv när jag tänker på det!!!

• Meddelande borttaget
  • kentfantast

Kan säga att vi inte hade sex. Han var full, jag var trött, illamående och lätt svimfärdig av min korsettklänning och det fanns ingenting som kunde få mig sugen på sex den kvällen. Inte ens det faktum att vi just hade gift oss. Vi sov och sov och sov och vaknade och var glada åt att vi var gifta, men sex orkade vi med först på måndagen...

Svar på tråden Sex på bröllops natten