• Melleni (4/8-07)

Sex på bröllops natten

Hejsan

Jag har en fråga om sex.
    Är de vanligt att vara för trött för att ha sex på bröllops natten?
    Ni som gift er hur va de för er?

• Svar på tråden Sex på bröllops natten
  • 17/6 -06 - nu gift

Lady & Lufsen

känner igen ditt nick!

hur är läget?
    känns hur länge sen som helst vi gifte oss nu eller hur?

Nu väntar nästa stora grej för oss, den 26 mars väntas vår lilla bebis som tillverkades på bröllopsresan

• Lady o Lufsen

Läget bra!
    Jag tycker att det känns som en evighet ibland och som igår ibland...

Lycka till med babyn- vilken bröllopspresent!

• 17/6 -06 - nu gift

tack!

ja den presenten blir den bästa

• Gemma

Om man aldrig har haft sex tidigare, vill man kanske prioritera det på bröllopsnatten (fast hur många är i den situationen nuförtiden? ) . Men annars... nä, hellre prioritera en fest som man kanske planerat i flera år och lagt supermycket pengar på.

• 6Januari

vi trodde båda inte att det skulle bli något den natten, men ack så fel vi hade

När vi väl kom till hotellet kände vi bara för att sova men efter lite bubbelbad på rummet så slutade det med det i alla fall... bättre än någonsin av någon anledning

• Brud nyårsafton 06!!

Måste hålla med föregående talare.

Vi hade läst och hört om andra som inte orkade med något rajraj på natten, men väl där, efter lite bubbel och bad så var det bara att sätta igång. Supermysigt!!

• silvera

Vi gick sist från festen, och hade bara 100 meter till hotellet...
    Så en liten stund senare så hade vi det bättre än någonsin! Vi hann inte ens öppna champagnen!
    Sedan drack vi champagne och åt praliner, det var väldigt mysigt!
    Vi hade även sen utcheckning, till kl 15, så vi hann sova lite också!

• firren

Känns inte som att dagen skulle varit fulländad om vi inte haft 6 på bröllopsnatten. Vi kalasade fram till 4.30 på morgonen, men var så upprymda av allt att vi kunnat kalasa i fler dygn.

• Melleni (4/8-07)

så de kan va:)

• Ida-maria

Vi hade inte 6 på bröllopsnatten. Maken var kanonfull och det blev jag bara irriterad över. Han försökte vara romantisk och så men det blev bara fel! Dessutom somnade han så fort han landade på huvudkudden. Dock vaknade vi båda kl 06,30 och då blev sväng om!

• La Paloma

Vi hade det bästa sexet någonsin......
    Jag i den lilla svarta gick väl inte att motstå

Svar på tråden Sex på bröllops natten