Mars/April brudar!!!
Jo vi ville inte heller lägga så mycket pengar, 50kr vart det allt som allt för brudparsankorna..
Jo vi ville inte heller lägga så mycket pengar, 50kr vart det allt som allt för brudparsankorna..
aprilbrud2007
Det blir nog precis lagom att skicka då. Vi gifter oss 28 april o la dem på lådan idag
Ang. klänning. Jag köpte min klänning redan i november, den anländer den 19 feb o då ska den sys in..
Det kan ju vara rätt lång leveranstid på klänningar, för min del 4 månader. De i butiken sa även att det är perioden då ALLA köper balklänningar nu o sen så ska allas justeras eller kanske inte alla, men många då kan väntetiden på att få klänningen klar dra ut på tiden.. så det är nog dags för dig o ge dig ut nu. Även om du inte ska ha en traditionell klänning.
Jag har fått FYRA svar på inbjudan! Samma dag som de damp ner i folks brevlådor.. visserligen var svaren från min slave of honour, toastmaster och hans sambo samt min mor. Men i alla fall, TJOHOO!!
Jag hade hoppats på att svärisarna skulle ringt i går, icke sa nicke. Men de ringer visserligen enbart om de vill ha barnvakt eller kan få ut något annat för deras egen fördel från deras son :( :(
Själv var jag klistrad vid säsongsstarten på Så ska det låta
Njaee.. beror på hur man ser det.. ivory ;)
Vet vad du menar.. jag har ofta funderat på svart eller rött. Men jag älskar min klänning, så jag funderar inte på sånt längre!
Lillan72
Man köper en dator till ;)
Fick ytterliggare tre svar på inbjudan i går Så nu är det 7 sammanlagt!
Mica1
Hmm.. det kan se lite konstigt ut.. men som sagt frågan är om din man ser det.. välj för din egen skull tror jag!
Hej norpan