Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Lillan72

Jag har alltid varit lite av ett planeringsfreak, så fantatisk.. jo det var jag nog beredd på

Marskatt
    Nej vad trist :(

• Fru Cinderella

Vi testade att göra bordsplaceringslappar i går, vart precis så bra som vi trodde ;) så nu har vi även bockat av det på listan..

Känner att jag går som på nålar nu, våra inbjudningskort borde dumpit ner i brevlådan i torsdags/fredags från leverantören. Men gjorde inte det. Så då bara måste de ju komma nu mån/tis

twentyfirstofapril

Sju timmar!!!! Jädrans.. måste vart riktigt kämpigt!

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Eloge till er, hade jag aldrig orkat!

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

Det kan jag verkligen förstå

• Fru Cinderella

Gick in på vår nya hemsideadress idag som vi köpt.. o nu är den upptagen i väntan på att vi ska lägga upp vår sida där.. gör det nog i dag när jag kommer hem från jobbet. Så snart ligger vår hemsida på www.brudparet.net och snart snart så har jag inbjudningskorten i min hand, förmodligen i eftermiddag, ohh I can't wait!!!

2007-03-24
    Jag tycker dukningen känndes väldigt fin. Om du känner att det blir för mycket kan du ju kanske bara dra ner på mängden av allt?!

• Fru Cinderella

Mica1

Ja, vi ska ha små hjärtan som vi böjt av papper o hänga på glasen.. *skrattar* det där kan du inte ha förstått mycket av.. kan lägga upp bilden när jag kommer hem från jobbet så du kan se då..

• Fru Cinderella

Är så lycklig att jag hoppar runt av jag vet inte vad, ren automatik antar jag Inbjudningskorten och kuverten kom idag och de ser HELT underbara ut

Mica1

Nu har jag lagt upp bilden så här kommer det se ut!

groups.msn.com/LadyCecilia/trnor.msnw&PhotoID=840

• Fru Cinderella

Åhh så roligt.. har lagt upp hemsidan nu på rätt adress med.. men det kunde ta upp till 2 dagar innan den kommer upp.. får vänta med att skicka inbjudningskorten tills dess.. åhh vad jag myser *mmmm* Allt känns bara så perfekt just nu!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!