Mars/April brudar!!!
Marskatt
Det lösr sig säkert.. ett tips är att dela upp hur mycket tid ni har att lägga på bröllopet och sen dela upp när ni ska göra vad o när det ska vara klart o sen hålla er till det så löser det sig säkert..
Marskatt
Det lösr sig säkert.. ett tips är att dela upp hur mycket tid ni har att lägga på bröllopet och sen dela upp när ni ska göra vad o när det ska vara klart o sen hålla er till det så löser det sig säkert..
Saltakatten
Kul att du kikade in ;)
Jag bara lääängtar tills jag får sitta som du.. snart väldigt snart
Har själv funderat på det där.. vi vill ju ha 50 gäster, 52 med oss. Funderar på att om så är fallet är det lika bra att säga sanningen och hoppas på det bästa.
Vad är det ni pluggar *nyfiken*
Nej men det kan ju fortfarande vara vackert ute..
Vi kommer ha fotograferingen ute om vädret håller, annars har vi ju en stor fin herrgård med underbara miljöer att fota i, så det blir nog guld
Jo vi ska träffas nu nån gång i januari, har preliminärbokat honom, men kommer nog boka honom efter att vi träffats..
hur ser det ut där ni ska vara? *nyfiken*
Vi fotas innan pga. bekvämlighet med gästerna o en massa andra anledningar, rent att festen rullar på bättre innan.. annars hade vi gärna haft efter.. ni då?
Man ska verkligen INTE läsa för fort;
"för tjejen som ammar våra små barn"
läste jag *skrattar*
Bidde lite tokigt
twentyfirstofapril
Wow, men det var väldigt kreativt ändå tycker jag. Min sambo är inte så intresserad heller.. förutom av att bli gift med mig då ;)
Fast han är likadan i alla lägen, när man planerar temafester, inredning etc... så jag är inte så förvånad eller stör mig på det heller. Det är bara så han är.. Plus att jag blir inte ledsen om mina idéer går igenom, de är ju bra så
twentyfirstofapril
Jo det kanske inte var det smartaste han kunde säga. Han kanske inte tror att du kommer vara nervös eftersom du har en sån superkoll på allt ;)
Ja just fotografern har vi också vart lite oense om. Han tycker inte vi ska ha en proffesionell fotograf över huvudtaget och bara låta någon kompis ta fotona.. jag totalvägrade så vi kompromissade om ett lite billigare paket.. Jag säger att han kommer uppskatta det senare.. så han sa vi får väl se.. hoppas jag får rätt i slutändan när vi jämnför bilderna tagna av våra vänner