Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

anNea

Välkommen hit

Nej efter i planeringen är vi nog dock inte.. håller allt på plats än så länge..

Oj oj, nyår till 3 mars, det är inga större tider..

• Fru Cinderella

Vi kommer fotas innan pga praktiska skäl.. hade hellre velat efter men men..

Efteråt vill man ju kramas o pussas o mingla.. det passar mycket bättre innan... behöver man inte vara rädd för pajad frisyr eller utgråtet smink heller o behöver inte känna sig stressad

• Fru Cinderella

Lillan72,

Håller med föregående talare, jättevacker. Men varför ska du ta bort axelbanden? Gör inte de en del av klänningen?

• Fru Cinderella

Lillan72

Jo men det låter ju bra.. kan ju faktiskt vara så att det blir snyggare utan ärmarna.. beror ju heöt på vilken person klänningen sitter på o vad man har till

Vad spännande, du måste vara väldigt nervös ?!

• Fru Cinderella

Teta

Beror väl egentligen på vilken färg du vill ha på pärlorna??

Välkommen hit föressten

• Fru Cinderella

Mmm.. rosa hade vart snyggt i ditt hår, håller jag med om.. men benvitt kan synas bra ändå, även fast du är blond. Tanken med dem är väl inte att de ska synas alltför mycket utan bara vara en toutch, eller?

• Fru Cinderella

Själv ska jag iväg på födelsedagsmiddag hos min M2B:s familj.. hans lillebror fyller år idag..

• Fru Cinderella

bridesmaid

Hej välkommen hit! Kul med en till 28 aprils brud, jag gifter mig också då Fast här hemma i sverige.

Bara nyfiken på ditt nick. Varför heter du bridesmaid om det är du som är bruden??

• Fru Cinderella

bridesmaid

Aha, men det var ju lite kul, du har ju ett originellt namn i alla fall ;)

Jo då vi har kommit rätt långt.. sitter o testar bordspalceringslapparna för tillfället med min sambo.

Ska träffa den preliminärbokade fotografen snart också..

Har allt under kontroll här ;9

• Fru Cinderella

Lillan72

Äsch, man får vara lite beroende ibland. Man gifter sig ju bara en gång (förhoppnignsvis)..

Svar på tråden Mars/April brudar!!!