Mars/April brudar!!!
anNea
Välkommen hit
Nej efter i planeringen är vi nog dock inte.. håller allt på plats än så länge..
Oj oj, nyår till 3 mars, det är inga större tider..
anNea
Välkommen hit
Nej efter i planeringen är vi nog dock inte.. håller allt på plats än så länge..
Oj oj, nyår till 3 mars, det är inga större tider..
Vi kommer fotas innan pga praktiska skäl.. hade hellre velat efter men men..
Efteråt vill man ju kramas o pussas o mingla.. det passar mycket bättre innan... behöver man inte vara rädd för pajad frisyr eller utgråtet smink heller o behöver inte känna sig stressad
Lillan72,
Håller med föregående talare, jättevacker. Men varför ska du ta bort axelbanden? Gör inte de en del av klänningen?
Lillan72
Jo men det låter ju bra.. kan ju faktiskt vara så att det blir snyggare utan ärmarna.. beror ju heöt på vilken person klänningen sitter på o vad man har till
Vad spännande, du måste vara väldigt nervös ?!
Teta
Beror väl egentligen på vilken färg du vill ha på pärlorna??
Välkommen hit föressten
Mmm.. rosa hade vart snyggt i ditt hår, håller jag med om.. men benvitt kan synas bra ändå, även fast du är blond. Tanken med dem är väl inte att de ska synas alltför mycket utan bara vara en toutch, eller?
Själv ska jag iväg på födelsedagsmiddag hos min M2B:s familj.. hans lillebror fyller år idag..
bridesmaid
Hej välkommen hit! Kul med en till 28 aprils brud, jag gifter mig också då Fast här hemma i sverige.
Bara nyfiken på ditt nick. Varför heter du bridesmaid om det är du som är bruden??
bridesmaid
Aha, men det var ju lite kul, du har ju ett originellt namn i alla fall ;)
Jo då vi har kommit rätt långt.. sitter o testar bordspalceringslapparna för tillfället med min sambo.
Ska träffa den preliminärbokade fotografen snart också..
Har allt under kontroll här ;9
Lillan72
Äsch, man får vara lite beroende ibland. Man gifter sig ju bara en gång (förhoppnignsvis)..