Mars/April brudar!!!
Jädissen
De som skickar mail kommer vi svara på o skriva något i stil med det du just sa..
Hur länge sen var det ni skickade inbjudan? *nyfiken för egen räkning*
Jädissen
De som skickar mail kommer vi svara på o skriva något i stil med det du just sa..
Hur länge sen var det ni skickade inbjudan? *nyfiken för egen räkning*
twentyfirstofapril
Jag tyckte den första var riktigt läcker..
Men kan ni inte ringa runt till de som sagt ja (o nämna när resten svarar osa) att din "söta" far som du uttryckte det vill bjuda på middag innan vigseln.
Men kan inte du o din blivande inte närvara på middagen då? Alterntivt att du smiter undan och byter om mellan lunch o vigsel??
Ah ni ska fotas innan.. hmm..
Jädissen
Tror inte det är någon större fara. Men ni kan ju säga att ni har full förståelse för om gästerna inte kan komma på lunchen innan eftersom ni inte sa det i inbjudan. Men att de fortfarande självklart är välkomna till vigseln enbart om de vill..
Jag tycker bara det är gulligt.. försök le/skratta om hur söt din far är i telefonen så låter det hela jättebra tycker jag.
Ja det var faktiskt en bra idé att han ringer och bjuder in till den. Speciellt om inte ni ska vara med heller..
Åhh har beställt mitt lockiga löshår i dag som jag ska ha till min utsläppta frisyr *myser* Är så lycklig om 2-5 dagar är det mitt Mohahahahaha
Nynnie
Jag vet
Fast har ju inte fått hem det än.. väntar med spänning!
Japp vi gick på mellandagsrean när vi båda var lediga från jobb o hade gått om tid. Hittade en underbar kostym..
Yeaj! Hittade skor i dag på skopunkten Så underbart kul ett par underbara grå *myser*