Mars/April brudar!!!
Har fotat med slöja, tiara och löshår idag
Så här fint blev det!
groups.msn.com/LadyCecilia/provfoton.msnw
Har fotat med slöja, tiara och löshår idag
Så här fint blev det!
groups.msn.com/LadyCecilia/provfoton.msnw
Vad kul att ni tyckte om den!
Kul att jag lyckades med det romantiska också eftersom det var det jag siktade på!
Hmm.. skor.. själv köpte jag mina på skopunkten. Har du vart runt i de vanliga skoaffärerna Marskatt?
Jo, nu har ju vårkollektionerna börjat trilla in också ;) Lycka till i skojakten
Lillan72
Kul att ha beställt, det är det alltid
Har inte köpt några underkläder än.. borde verkligen sätta i gång.. med tanke på vår strama budget så ska jag nog ta ett kik in på H&M *Scccchhh*
Träffade föressten fotografen i dag, kändes jätte bra och vi litar fullt på att bilderna kommer bli perfekta!
Ska ta tag i vigselförättare i nästa vecka också..
Åhh.. jag vill också få min klänning. Den kommer den 6:e mars känns som en evighet dit. Fast tiden har ju börjat gå så läskigt fort nu för tiden..
Nynnie
Vad spännade o prova håruppsättningen, vad ska du ha för något??
Jo jag har märkt att man faktiskt ibland glömmer att man ska gifta sig i all planering..lite komiskt faktiskt *skrattar*
Jag ska också göra buketten själv fast det kommer bli supderduperenkelt.. ska bara ha tre långstjälkade rosor
Jag ska ha tiara, slöja och lockigt långt löshår. försöker ha det så utsläptt som möjligt men övar för tillfället på att få tillbaka luggpartiet och sidopartierna utan att det ser uppsatt ut eller att hårnålarna syns.. någon som är bra i detta område???