Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Mars/April brudar!!!

Mica1

Ta ett lite styvare papper. Klipp till långa avlånga remsor och ta sen en penna. Vira stramt runt pennan halva remsan in på båda sidor och släpp sen, gör sen ett vik i mitten och vips det är klart!!!

Skriv sen namnet (före eller efter) på önskad plats.. är inte svårt alls, busenkelt egentligen..

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril
    2007-03-24

Tack så mycket
    Har kämpat en stund!

• Fru Cinderella

Marskatt

Tackar man tackar

• Fru Cinderella

twentyfirstofapril

pengapanik har jag ständigt.. vet inte ens om vi kommer kunna lägga undan den planerade mängden *huga puga* is i magen tror jag det kallas att få ha..

Svar på inbjudningarna?! Vad kul!

• Fru Cinderella

Vi ska ha inmarch
    My heart is like a river, Rebecca Lavelle
    Från Mc Leods Döttrar

Solosång
    Nån Annan Lars winnerbäck
    Vår låt

Utmarch
    Happy together, The turtels

• Fru Cinderella

I dag ska vi posta inbjudningarna klockan 4 *tihi* Känner mig som ett barn på julafton

• Fru Cinderella

Ah lite trist, men det kommer nog!

Ska bli så kul, speciellt till de släktingar som inte har någon aning om att vi ska gifta oss!

• Fru Cinderella

Lillan72

Vad gulligt! Har vart med om liknande. En tjej i Stockholm som skulle köpa brudparsbadankor o skicka till mig. Finns så underbara personer här!

• Fru Cinderella

Lillan72

Först hade vi tänkt ha dem i en skål med vatten framför oss. Men efter några testomgångar så märkte jag till min besvikelse att de inte flöt något vidare. Så nu är de vårt tårtbrudpar Kommer bli så underbart roligt o läckert!

Svar på tråden Mars/April brudar!!!