Inlägg från: Lillan72 |Visa alla inlägg
  • Lillan72

Mars/April brudar!!!

2007-03-24
    Vi ska inte ha ett jättestort bröllop utan vi blir ca 65 pers. Håller precis på och kämpar med det sista i inbjudan så att jag kan skicka ut de imorgon. Har du skickat ut din inbjudan?

Vad det gäller frisyr så har jag inte heller bestämt mig ännu, men det lutar åt att ha det utsläppt med så mkt lockar det bara går att fixa i mitt trista hår. Hade från början bestämt mig för att inte ha slöja, men nu lutar det åt en jättelång slöja istället.

A:s babe
    Moulin Rouge är jättefin!!!

• Lillan72

Cinderella
    Vilken otroligt fin klänning! Va snyggt det var med den där långa slöjan. Jag har nämligen blivit övertalad till att ha en sån där lång slöja och varit lite osäker om jag gör rätt, men ser det lika snyggt ut som det gör på din bild så behöver jag inte oroa mig !!! Velar dock fortfarande om jag ska ha ett diadem/tiara. Hade inte tänkt det från början, men vi får väl se.

• Lillan72

Oh, va skönt att veta att du inte heller har skickat ut dina. Mina skickar jag oxå ut imorgon. Då ligger vi ju i samma fas , men det är nog bäst att du kollar så du har rätt tid i inbjudan !

• Lillan72

Ibland vill man bara gråta.. Har kämpat med att få inbjudningarna klara idag och när de ÄNTLIGEN är klara och jag sitter och stoppar allt i kuvert och tänker, jamen nu går det ju bra..Då när jag har skrivit adress på 15 kuvert så kommer jag på att jag har glömt att lägga med Infobladet. Då fick jag nästan krupp!! Nu måste jag åka och köpa 15 nya kuvert imorgon. Hade velat ha allt klart ikväll så att jag kunde sova skönt i natt. SNYFT, oh va jag tycker synd om mig själv!!!

• Lillan72

Tack, behövde lite sympati från någon! Det är när man är stressad som det går fel. Man ska inte hålla på med sånt här när man har en 1-åring som snurrar runt fötterna.

Ska du ha en tiara till din slöja??

• Lillan72

Tror nog att det blir det här oxå. Hade inte tänkt mig det från början, men det är bara att inse att jag VILL vara prinsessa för en dag . Var har du hittat din tiara?

• Lillan72

Jag velade fram och tillbaka vad det gäller barn eftersom jag själv har två som är 1 resp 4 år. Tillslut kom vi fram till att vi inte ska ha ngr barn m för då hade det slutat med 20 barn... men eftersom alla våra barnvakter är på bröllopet så kommer våra två att vara med och sen kommer min systers (hon ska vara tärna och toastmadame) tre barn att vara med (7 år och 6 mån). Mina barn avgudar sina kusiner så de kommer att ha skoj. Det finns ett stort rum åt de där jag tänker fixa med leksaker och DVD filmer. Jag hoppas att mina gäster tycker att det är OK.

• Lillan72

Nu har jag bokat fotografen!! Och jag tog mod till mig och bokade också "Secret Box". Nu pirrar det i magen bara jag tänker på det, M2B kommer att bli SÅ förvånad! Är det någon annan som också ska göra en Secret Box??

• Lillan72

Det bästa är att min M2B ALDRIG skulle tro att jag skulle våga göra nåt sånt här så det blir en kul surprise!! Bra att göra det med en tjejkompis för då tror jag att man lättare slappnar av, och spara pengar är aldrig fel, det skulle jag behöva lära mig att göra .

• Lillan72

Oj, va det händer saker här! Mars/April brudar verkar det vara fart på!!

Mitt tema är rosa, vitt och silver. Inbjudningarna går i rosa och de gick med posten idag!! . Vad det gäller bukett så har jag tänkt mig en rund bukett med rosa rosor och nåt mer runt om. Kanske nåt sånt här www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund%20bukett&p3=Rosa%20Heaven%20och%20cremfärgade%20Vendela%20rosor,%20med%20hjärtformat%20grönt,%20och%20pärlor%20i%20buketten.
    FÖRLÅT lång adress....

Svar på tråden Mars/April brudar!!!